Forumnoob/ Forside - desember 23

Tosmåhjerter

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Tidligere har jeg hver gang jeg har trykket inn på babyverden-appen kommet rett inn på desember 23 forumet, mens fra og med i dag er det november 23 jeg kommer inn på. Jeg har ikke vært der inne på mange måneder og er ikke aktiv der, så jeg forstår ikke hva som har skjedd o_O nå må jeg klikke meg gjennom menyen og finne frem til desember 23 for å komme meg inn. Er det noen som vet hvordan dette kan endres tilbake? Eller grunnen til at det har skjedd?
 
Tidligere har jeg hver gang jeg har trykket inn på babyverden-appen kommet rett inn på desember 23 forumet, mens fra og med i dag er det november 23 jeg kommer inn på. Jeg har ikke vært der inne på mange måneder og er ikke aktiv der, så jeg forstår ikke hva som har skjedd o_O nå må jeg klikke meg gjennom menyen og finne frem til desember 23 for å komme meg inn. Er det noen som vet hvordan dette kan endres tilbake? Eller grunnen til at det har skjedd?
Jeg bruker ikke appen. ;) er den bedre ? Syns nettleseren er veldig bra :p
 
Åja, syntes ikke den er treig på appen ☺️ men vet du uansett hvordan man får lagt til rett forum / det man bruker mest på forsiden om det er helt likt? ☺️
Når jeg trykker på forum i appen så ser jeg at det kommer opp desember 23 og januar 21 ;) det er de forumene jeg har der. Selvom jeg er på både prøver forum og november ;) så nei, har ingen svar! Kanskje du må logge ut og inn? Den kan ha hengt seg litt??
 
Når jeg trykker på forum i appen så ser jeg at det kommer opp desember 23 og januar 21 ;) det er de forumene jeg har der. Selvom jeg er på både prøver forum og november ;) så nei, har ingen svar! Kanskje du må logge ut og inn? Den kan ha hengt seg litt??
Har prøvd det! Hmm! Jeg er jo ikke inne i november 23 i det hele tatt. Jeg vurderte det siden tvillingene kommer i november, men så følte jeg at jeg hørte hjemme med dere i desember gjengen. :love7
 
Sniker; hva om du bare går inn i desember forumet fra nettleseren og legger det til på startsiden som snarvei?

Screenshot_2023-09-10-22-19-45-47_b783bf344239542886fee7b48fa4b892.jpg


Sånn ser det ut til meg. Jeg har bare forumet generelt som snarvei da, men.. da kommer jeg direkte til forumet på ett klikk. Om du gjør det samme, bare fra desember23, så vil du få en enkel snarvei inn.
 
Når jeg trykker på forum i appen så ser jeg at det kommer opp desember 23 og januar 21 ;) det er de forumene jeg har der. Selvom jeg er på både prøver forum og november ;) så nei, har ingen svar! Kanskje du må logge ut og inn? Den kan ha hengt seg litt??
Jeg fant ut hva som hadde skjedd! Termindatoen min hadde på mystisk vis endrer seg til en random dato i november. Aner ikke hvordan det kan ha skjedd. Nå når jeg endret til min opprinnelige termindato fikk jeg desember 23 på forsiden igjen ☺️
 
Har prøvd det! Hmm! Jeg er jo ikke inne i november 23 i det hele tatt. Jeg vurderte det siden tvillingene kommer i november, men så følte jeg at jeg hørte hjemme med dere i desember gjengen. :love7
Jeg og får frøkna i midten av november ;) men henger kun på desember fordet ;) fint du fant ut av det ;)
 
Så bra du fant ut av det! Visste ikke man kunne komme inn på forumet fra appen en gang :laughing002 jeg har bare en egen fane i nettleseren som alltid er åpen med forumet.
 
Back
Topp