Forumet på firefox..

Esereht♡

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Oktoberlykke 2019
Bruker firefox til nettleser, og i dag ser det ikke til å fungere helt. Virket kjempeflott før helgen, den viste bilder, smileys og alt.
Nå ser det ut som forumet blir på en måte strukket ut over hele skjermen, jeg ser ikke profilbilder, smileys eller noe tickere av noe slag og heller ikke signaturer. Den er rett og slett kjedelig.
Sjekket forumet på Internet Explorer og da fungerte det supert, men det er firefox jeg bruker.
Kan være dere burde ta en titt på dette? Smile

Så snedig, i dag skjer det samme i internet explorer også. Forumet er 'normalt' når jeg ikke er innlogget, når jeg nå logger inn ser det helt snedig ut --

Jeg bruker bare firefox, og har ingen problemer. Kanskje du bør oppdatere nettleseren din?

Så snedig, i dag skjer det samme i internet explorer også. Forumet er 'normalt' når jeg ikke er innlogget, når jeg nå logger inn ser det helt snedig ut --

Hei,

dette var merkelig. Kan du sende meg en pm med påloggingsinfo slik at jeg kan ta en titt på dette?

Jeg klarte å ordne det selv, så på innstillinger at den hadde stilt seg til mobilversjonen på nett eller noe slikt, så det var bare å endre innstilingene der :)

Back
Topp