Forumet med pc

FMQ

Betatt av forumet
Er det flere som sliter med forumet når dere bruker pc? Jeg får ikke til å skrive innlegg. Og fra mobil og iPad er det noe helt heftig autocorrect:) Så hadde vært greitt å få det til å funke fra pc også.

Jeg bruker PC, eneste som jeg "sliter" med er at alle smilyene kommer først i innelgget jeg skriver, og ikke der jeg sto når jeg klikker på den...

Jeg bruker pc (eller, mac da..), men her funker det helt bra =) Har du prøvd å bytte nettleser?

Bruker mes iPad og iPhone, men har slått av autocorrect på begge deler så sliter ikke med det xsmile2

Finker fint med pc her, men autocorrect på iPhone og iPad er rimelig irriterende. Det tar jo helt av med de ordene...

Nå prøver jeg meg fra tapatalk, synes det funker knallgodt, det også. Må bare lese gjennom en ekstra gang eller to...

Nå funker det igjen. Mye lettere, selv om det funker greitt fra iphone og ipad også da. Har aldri opplevd så heftig autocorrect som når jeg skriver her inne. Hadde nesten vært morsomt å bare fulgt alle forslagene for å se om noen i det hele tatt skjønner det som står.

Er det flere som sliter med forumet når dere bruker pc? Jeg får ikke til å skrive innlegg. Og fra mobil og iPad er det noe helt heftig autocorrect:) Så hadde vært greitt å få det til å funke fra pc også.
Haha ja den er heftig! Det er sikkert å vist! Tar gjerne å slår sammen to ord og kommer med de helt merkeligste forslagene! Jeg har gitt opp! :P Så blir litt mindre BV dessverre :/ MEn må si det nye forumet er mye bedre :D

Back
Topp