Forum for de som er i "snart lyst på barn" modus..

hegeee

Glad i forumet
Hei:)
Hvorfor finnes det ikke et forum for oss som "snart har lyst på barn"?
Det kan jo være mange grunner til dette, slik som skole, karriere, økonomi, treg mann etc.
Kunne vært morsomt å diskutere litt slikt... siden jeg er i den situasjonen!
Noen flere som er enig..?
Eller er alle her kommet et steg lengre enn meg...;)
Klem fra et nytt medlem!

nei du er helt sikkert ikke alene om å være i den situasjonen. Da jeg meldte meg inn her var jeg i samme situasjon som deg, at jeg snart skulle bli prøver (snart var da et halvt år frem i tid). Jeg holdt meg inne på før svangerskapet jeg da... der er det jo både planleggere og prøvere

Hei igjen..!
Var inne å tittet litt der, men de fleste der prøver liksom... Er ikke helt der enda... hehe..
Er litt andre ting å diskutere når man prøver enn når man tenker på å kanskje begynne å prøve sånn etterhvert...;)
Men takk for tips!![:D]

Hvem er det som lager nye forum?
Kunne jo ligget et forum under "før svangerskapet" , et forum for de som lurer på ting og snart har lyst på barn..:)

[:)]

Da har jeg sendt en liten mail.. skader jo ikke å høre om de vil opprette noe sånt...!!
Veldig koselig å prate med meg selv merker jeg...;)[:)]

det er jo sikkert ingen dum idè det da! lykke til! [:)] 

[:)] Nei.. håper ikke det.. kan jo hende det er flere som føler det som meg...[:D]
Får bare vente å se om det skjer noe !!

[:D][:D][:D][:D]lært meg en ny ting her... DYTTE! hehehe...
Kan ikke noen lage et lite forum til meg da... hehe...håper det er flere som har behov for det å da..;) Kan bli kjedelig å prate med meg selv.. selv om jeg syntes jeg allerede er blitt ganske god på det...[:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg ville hatt et treningsforum jeg[;)] Ikke bare slanking lissom

Ja.. det kan jeg være enig i...!
Syntes slanking er et "farlig" begrep.. bedre å fokusere på sunnhet og trening:)

Godt å høre..[:D]
Da kan det hende jeg beveger meg inn der snart...[:)]

ja, eit sånt "snart-klar-til-baby" forum hadde eg trengt for 3 måneder og opptil 2 år tilbake i tid. For eg har ein ufattelig treg samboer.. Eg va ganske klar for 2 år sida, men først for ca 3 måneder sida fekk eg han med meg..
Så før da hadde eg virkelig trengt eit sånt forum!

God idè da der altså!!!

Så bra at det er flere som meg.. selv om du har kommet litt lengre nå..!!
Jeg vil gifte meg først jeg da... så det er mitt første mål... hihi...
Jeg tror han har tatt hintet..;)
Syntes det er hans jobb å fri.. ekke mye han skal måtte gjøre her i livet.. med akkurat det er hans jobb!!
Men jeg har et håp om bryllupp neste sommer[:D]

hmm.. syntes de er litt trege til å svare på mail her altså... begynner å bli noen dager siden jeg sendte mail på dette temaet... men men...
Ellers er alt veldig bra!!
Min kjære har fått lønnsforhøyelse i dag og alt er bare fryd og gammen..[:D]

hei! Så kjekt med lønnsforhøyelse!

Så da blei ingen frieri for din del på skuddårsdagen?

Eg vurderte da svakt sjøl, men e faktisk litt usikker på om han hadde sagt ja.
For han har gitt utrykk for at ekteskap e eit skap han ikkje kan stå inne for. Han har ikkje tru på ekteskap, han trur me vil klare oss like greit med å vera samboere.
[&:]
Men eg har lyst å gifte meg..
Ein dag..

Får ta ein ting av gangen, va ei tid unger såg heilt uaktuelt ut og.
Og sjå på meg no!!
No e eg "prøver"

Jeg vurderte ikke å fri.. det er gubbens jobb altså... hehe.. er ikke mye han må gjøre, men akkurat dette skal han få gjøre altså.. hehe..
Men han bør snart få ut fingeren..;)
hehe.. tror ikke det spiller noen rolle for han egentlig... han må ikke på død og liv gifte seg..men tror han er mer sånn at siden jeg ønsker det... så...:)
Jeg vil liksom ikke blir noe "prøver" før jeg er gift... vil gifte meg.. og jeg er redd for at det kan ta sin tid om vi får barn først.. hehe...[:D] Dessuten er vi veldig ferske i jobbene våre begge to.. føler ikke permisjon er det første jeg bør ta ut.. masse å lære enda..!!
Det er mye som skulle ut gitt...!!

Nå skal jeg vinne på extra..;)

Klem[;)]

Send pm til prikken og spør henne.
Var ikke noe dum ide du kom me [:D]

Men hvis ikke er du velkommen inn til oss på før svangerskap og [;)]
Vi snakker ikke bare om prøving der inne [8D]

Lykke til når dere skal sette i gang [:D]

Hehey... SVAR[:D]

"Hei Hege,

Takk for at du kontaktet oss. Tusen takk for forslaget! Vi skal se på saken og det er mulig det på sikt kommer et slikt underforum du ber om. J

Ønsker deg hjertelig velkommen til Babyverden!

Med vennlig hilsen
Priti Singh
Markedskoordinator, Administrator"

Så da får vi se da... hva som skjer....[8|]

ORIGINAL: Hegeee

Hehey... SVAR[:D]

"Hei Hege,

Takk for at du kontaktet oss. Tusen takk for forslaget! Vi skal se på saken og det er mulig det på sikt kommer et slikt underforum du ber om. J

Ønsker deg hjertelig velkommen til Babyverden!

Med vennlig hilsen
Priti Singh
Markedskoordinator, Administrator"

Så da får vi se da... hva som skjer....[8|]

hmm.. ser nå at det står "på sikt"..
Spørs når det er da... hmm....

Trege er bare fornavnet..!! hehe..
Men jeg skal holde ut!!!! hehe...
Mne det hadde jo ikke skadet om han hadde fått ut fingeren snart da...hihi;)

You must log in or register to reply here.
Back
Topp