Fortvilt ..

Bkno1935862

Andre møte med forumet
Heisann damer.. Jeg stilte meg på vekta i går kveld og holdte nesten på å besvime! Slutten av september var jeg 58 kg, i går kveld var jeg plutselig svimlende 77 kg tung og jeg er kun i uke 30! Uff.. Jeg vet det ikke er bebisen og jeg vet det ikke er vann for at jeg har jo spist som aldri før siden oktober.. Jeg klarer ikke å kontrollere meg heller, er sulten hele tiden! :-(

Noen flere som har havnet i denne situasjonen?

Ta det med ro, amminga gjør underverk! ;) gikk opp 20kg forrige gang og nærmer meg med stormskritt nå også! Føler meg som en flodhest og går mest i Joggebukse, menmen :)
Har også vært glupsk de siste mnd og veldig løst på sjokolade og kaker!!! Men har også spydd hele tiden, så skulle da tro at det kompenserte en del,nix! :p

Syntes ikke du skal bekymre deg for det nå:) noen av oss er nå slik når vi blir gravid at vi har god matlyst.... Og jeg tenker at den 'sorgen' får du heller begynne med når bebissen er ute og ammingen er på plass/ferdig:) spis normalt nå og ikke overdriv:) vi går gjerne ned litt den første tiden oxo vettu, slik er vi disponert:) la vekt være vekt:) du er jo ikke akkurat en tungvekter:)

Har gått opp fra 48 kg til 64 kg. Så 16 kg så langt i sv skape (31+0). Jeg har også vært en skikkelig holding som har spist av hjertens (og magens lyst). Det nytter ikke å fortvile nå. Tenk heller at du har bare 10 uker igjen så kan du begynne og trene slik at du bygger muskler og forbrenner mer. Nå skal vekt få være vekt å prøv heller å spis sunne ting når du er sulten slik at det hvertfall ikke bare er slendrian kost fordi en også er fysen på godterier og god men usunn mat :)

Jeg hadde det slik under forrige graviditet, og gikk opp like mye pluss litt. Nå to år senere gikk jeg nesten ned vekta, og er gravid på ny i uke 36+3 . Er ikke like dann denne gangen, nå har jeg mangel på matlyst. Du går nok ned etterhvert;-)

Jeg sier som legen min sa i min første graviditet; drit nå i den vekta :p du bærer tross alt frem et barn, kroppen kan du bekymre deg for en annen gang ;) og ja, amming gjør underverker!

Her er det samme.. var 58 i uke 8, er nå bikket 70.. gjett og jeg følte meg litt som en flodhest.. hjelper ikke så masse på at alle kommenterer at magen min er såå svæær heller og får beskjed av mange at jeg sikkert får en stor unge osv osv.. men prøver å ikke tenke så mye på det, gleder meg heller til mildvær og lange trilleturer som forhåpentligvis vil fjerne en del av det overflødige :-)

Kjenner meg igjen...gikk opp 20kg i siste svangerskap-det var borte etter noen mnd med amming!Har gått opp masse nå også men prøver å ikke la panikken ta meg-det går av med litt amming og trilleturer:-)

Back
Topp