Fortvilt-deppa (litt langt)

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Som noen kanskje har merket, så har jeg ikke vært her inne på noen dager... og det er det en god grunn til[&o]

Linea har vært skikkelig utilpass de siste tre dagene, bare grått og ikke hatt det noe bra i det hele tatt. Har sovet maks 10 min av gangen på dagen, og maks 2 timer på natten[&o]
Siden hun har vært sånn har jeg jo gått å båret på henne hele tiden  og det har resultert i at jeg har fått senebetennelse i armen. Var hos legen i dag, og nå går jeg med skinne på armen fordi jeg skal ikke bøye håndleddet i det hele tatt[&o] Ikke akkurat lett når man har små barn!!!! Fikk også betennelsesdempende medisiner...
Nå er hele situasjonen bare kjempe deprimerende.

Eneste glede i all frustrasjonen er at Linea har vært en engel i dag[:D] Vært skikkelig harmonisk og blid!!!
Men uansett så er det ikke noe å morsomt å måtte gå med skinne resten av sommeren[:(] Dessuten gjør den alt så j**** tungvint[:@]

(dette innlegget hører vel egentlig hjemme i klagerommet, men føler meg mer hjemme har hos dere)

ORIGINAL: nemi.marselia

huff då. go bedring
di e tung di dagan (KAtarina har åssa hatt sånne daga)
har du ikkje bæresele?

Jo, men hun vil ikke være i den[:o]

huff da. god bedring dite[;)]

Det hørtes ikke godt ut, og sikkert vanskelig med små barn i hus..
Håper du blir raskt bedre.
Gooood bedring!

God bedring dite! Vi har hatt det sånn i 3 første ukene, hun vil heller ikke i bæreselen men etter 5min så roer hun seg og sovner fort etterpå. Ikke gi opp, la hun være i bæreselen i 10 min, hvis hun fortsatt gråter så er det ikke noe vits å prøve.

God bedring, og om natta kan du prøve å gi henne litt mme med grøt oppi, vesla sover halve natta med kun20ml av det. Forrige natt sov hun fra 00:30 til 6 og fra 6:30 til 11...

God bedring ihvertfall!

Back
Topp