FORTVILET!

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
M

McBaby

Guest
Jeg har jo slitt nå siden sykehuset med et sår på den ene puppen som ikke vil gro. Hatt tette melkeganger, brystbetebetennelse, sopp og infekson pga det.
Og nå er jeg på min tredje antibiotika kur. Jeg har gjort som legen ba meg om i to uker nå. Vasket med grønnsåpe og smurt med canesten og Fucidin tre gang om dagen. Jeg har pumpet meg forsiktig og prøvd å håndmelke litt.
Men nei da.... såret har ikke lukket seg. Dette er jo helt utrolig! Jeg blir helt oppgitt....
Nå er planen å prøve å bare håndmelke, lufttørke og ha på litt Simplex salve denne uken. Hvis det ikke lukker seg da ser jeg meg nødt til å gi opp ammingen, i hvertfall på det brystet. Jeg føler liksom at det ikke er noen som kan hjelpe meg, jeg har prøvd alle råd men ingenting hjelper.

Dagens klage fra meg.....[&o][&o][&o]

Off kjenner jeg får frysninger her....hadde det skjedd med meg hadde jeg gidd opp amminga for lengst...det er ikke sånn det skal være...skal jo liksom være kos da!Satser på at det ordner seg for deg.....Trøsteklem herfra[;)]

dette skjedde med meg med..det rant oransje og gult ut av såret og fysj hvor vondt det var.jeg prøvde det meste men det grodde ikke før jeg sluttet å amme og pumpe meg.såret måtte ha helt fred for å lukke seg.tok 2 uker fra jeg sluttet å være borti det til det grodde.

Back
Topp