Fortvilet......

Lykkeliten

Glad i forumet
Trenger sårt råd / tips. Jenta vår har kiss/kidd å har grått mye etter fødsel. Men det siste døgnet har hun skreke konstant. De 6 siste timene har hun hylt med kanskje bare 5 min soving. Hun har hånden i munnen hele tiden men vi har tilbytt henne 90 ml isteden for 80 mn hun stopper uansett å spise på 80 ml. Uansett hva vi gjør stopper hun ikke untatt under måltidene. Bør jeg ringe legevakta? Er vell ikke mye de kan gjøre? Har ikke feber.. er 4 uker.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg hadde reist til legen selv om det bare kan være bagateller. Vi gjorde det og fikk kjempe mye fine råd mot vondt i magen som hu hadde.

Du bør iallefall dra på helsestasjonen når de åpner i morgen tidlig. Få helsesøster til å hjelpe deg med hva du skal gjøre fremover.

Mange babyer roer seg med hud mot hud kontakt, kle av deg og baby på overkropp og legg henne inntil. Kanskje det hjelper?

Har du vært til kiropraktor/manuell terapeut? Ville prøvd det så fort som mulig... Hjalp på hos ei venninne av meg (på babyen altså..;) )
Er så innmari vondt når de bare hyler å man skjønner det er for en grunn, men ingenting hjelper:/ prøv å bade og så ha hud mot hud etterpå? Sender over en klem:)

Tusen takk for svar, hun har ikke sove siden kl 10 idag tidlig å er bare helt hysterisk ! =/
Driver å tapper opp et bad nå. Så har jeg spist karve.. Når tror dere den har kommet i melken?
Velger da å vente å ta turen til helse søster imorgen, hååper ikke natten blir likedan..

Går til Manuell terapi ja..

Stakkar dere!! Har dessverre inge råd til deg, har ikke vært borti det selv.. Hadde en med kolikk som skrek hele tiden og det var slitsomt/vanskelig/vondt :(
Reis til helsesøster evt lege om du føler for det..
Med kolikken reiste vi til kiropraktor, dt hjalp min sønn..

Lykke til, sender over ein varm klem!!

Sender over en god klem! Vår nr 2 har kiss/kidd, så jeg vet hvor tøft du har det.

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp