Fortvilet...

K <3 tærten

Flørter med forumet
Slet med bakteriell vaginose den syklusen jeg ble gravid og har tydeligvis ikke blitt kvitt det med antibiotikakuren jeg gikk på rett før eggløsning. Nå leser jeg at det kan føre til både spontanabort og sen abort :(
Det står at man skal oppsøke lege dersom man er gravid og har bakteriell vaginose, så da får jeg ringe legen på mandag (typsik å lese sånt på en fredags kveld), men det står også at det ikke kan behandles før etter 1. trimester.

Fortvilet... føler dette bare dette kan gå galt jeg :(

Huff.

Søte deg, sender deg en utrolig god klem, å tenker å håper at dette går helt fint,

Er sådumt å lese ting på nettet har jeg funnet ut, men er jo bare at du egentlgi gjorde det nå, i denne situasjonen. Sånn at du får gitt legen din beskjed.

Krysser fingre for at alt kommer til å gå bra :)

Stooor klem til deg <3

uff ja det er ikke kjekt, skjønner at du blir litt fortvilet da.... men ikke ta sorgene på forskudd, for mest sannsynlig så ordner det seg!

Klem:)

Polarbear skrev:
uff ja det er ikke kjekt, skjønner at du blir litt fortvilet da.... men ikke ta sorgene på forskudd, for mest sannsynlig så ordner det seg!

Klem:)

Signerer denne!

Hvis det hadde tatt skade før du fant ut at du er gravid, tror jeg kanskje ikke det hadde blitt noen positiv test. Prøv å slappe av og tenke positivt, så kan du ta opp bekymringen din med legen til mandag. Tenker de beroliger deg :) Det skal nok gå bra :)

Back
Topp