Fortvilet nå...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Er så frustrert nå.
Holdt vesla tørr lenge nå, men så begynner barnehagen å ta på bleie... Og følger ikke opp... Så er snart tilbake på null.
Skikkelig lei nå, føler at alt vi har strevd for er bortkastet.
Har MASSE truser i barnehagen, men det er tydeligvis lettere for de å ta på bleie, enn å hjelpe av og på med bukse ved do besøk.

Vet ikke hva vi skal gjøre. Tenkte å prate med de, men vet ikke hva jeg skal si.
Har ikke lyst å gi opp nå iallfal, for hjemme bruker vi potte og do.

Noen som har opplevd det samme, eller er barnehagene flinke til å følge opp?

Skjønner godt at du er frustert. Ville absolutt tatt det opp med barnehagen. Heldigvis har ikke vi det problemet, de har vært enestående. Har du liggende bleier i barnehagen ennå? Kanskje starte med å fjerne disse. Frida har kun hatt ett uhell i barnehagen. Det må man regne med. Nei, oppfølgingen har det ikke vært noe å klage på.

Takk for svar! [:)]

Har ikke bleier der lenger, bare masse truser og skift. Men de tar bleier fra lageret på barnehagen..

Ble overrasket idag da; en av de faste der kom bort til meg på morgenen, og nevnte dette med bleier. Da sa jeg hva jeg mente, og at hun er tørr hjemme.
Fikk til svar at det var en bestemt ansatt på avdelingen som hadde lett for å ta på bleier så fort det var et lite uhell, og at de ikke hadde fått snakket om dette.

Skulle prate med vedkommende, og følge opp med dobesøk oftere.
Så når jeg hentet idag, hadde hun var helt uten uhell! Gått på do, og tisset der hele dagen. [:)]

Blir så lei når det er så lite som skal til for at det blir bra, tenk alle de dagene hun kunne vært ren på barnehagen, hadde det ikke vært for at en ansatt tok på bleie? [&:]

Skulle følge opp nå da, og oss ofte tilbakemeldinger. Så nå er jeg glad! [:D]

Så fint at det ordner seg.[:)]

Back
Topp