Fortviler pga. eggløsningstester

tryllering

Betatt av forumet
Jeg blir litt fortvila over disse eggløsningstestene jeg driver å tar hver dag. Har testa hver dag til någenlunde samme tid siden siste dag i mens. Man- og tirsdag var det såvidt jeg kunne se 2 streker. Onsdag var streken klarere, men ikke sånn som teststreken. Hver dag siden onsdag har den nesten ikke vistes - kun hvis jeg har lagt godviljen til, og i dag er det en veldig svak strek igjen. Huff [&:]
Det som er så rart, er at eggløsningsslimet har vært der siden torsdag/fredag + at jeg har kjent litt sånn mensensmerter i magen (svake). Jeg har en følelse av at jeg hadde eggløsning på fredag, men.... Kjenner antydninger til mensensmerter nå også.
Hvilken konklusjon kommer dere fram til av dette? Hjææææææælp! [>:]

Jeg er ikke ekspert, jeg ville bare si lykke til og håper at det er en spire hos deg!!!!

Hei.
Jeg har også hatt det sånn sist jeg testet eggløsning. Svak i begynnelsen, også fikk jeg ganske sterk, men absolut ikke så sterk som testsreken. men dagen etter det var det ingen synlig strek i det hele tatt!!!!! jeg tror bare det er slik at testen viser ikke helt sterk strek hos noen, selv om man har ggløsning. Derfor: er Streken synlig så homp i vei, ikke vent på at den skal bli like sterk som test streken. Plutselig da har eggløsningen gått deg "hus forbi" og du må vente helt til neste måned.

Stor klem fra Lille SNodig som fortsatt venter på TR[:)]

Jeg hadde det på akkurat sammen måte tryllering, å jeg trodde hele tiden at min EL var sånn ca 13 dager etter sisi mens dag. Men der tok jeg feil...den er bare ca 9 dager etter siste mens. Det er ikke helt vanlig, men legen sa at det var mange som hadde det slik.

Det jeg gjorde var å bytte ut de strek testene, der man må tolke selv. Jeg kostet på meg digital EL tester
(ca300 kr for 7 tester & en holder). Da hadde jeg klar å tydelig stigning i hele to dager, så da var selve EL ca et døgn etterpå (da merket jeg klart de få symptomene jeg hadde). Husk at visningern som kommer frem på tester viser IKKE når EL finner sted, men når den er på tur. Den kommer etter positiv test opp til 36 timer etterpå!

Du får ta i bruk alle knepene da. Undersøke livmortappen, ta temp (hver mårra FØR du står opp), slimet/utfloden +++. Å kansje føre "dagbok". Jeg var forsker i hele 7 mnd før jeg fant ut av det.

Lykke til [;)]

Kathrine

Tusen takk for svar. Hvis det ikke har blitt denne gangen skal jeg invistere i digitale tester til neste gang. Men jeg håper og håper..... Hvor tidlig kan man egentlig kjenne at man er gravid? Da tenker jeg på murringer i magen, hetetokter og halsbrann...?

Back
Topp