Fortvila

km21

Flørter med forumet
Tror jeg har eggløsning, for jeg blør litte grann, og har litt menssmerter, men det som gjør meg fortvila er at kjæresten min er borte i kveld og i natt, og vi har ikke hatt sex på 4 dager. Han sier han ikke klarer det er for stort press........ Noen andre som har vært i lignende situasjoner? Er helt fortvila.................
 
Bor dere hver for dere eller er det bare han som ikke takler presset?? Hvor lenger har dere prøvd? Og er dere helt enige om å få barn? Kanskje han ikke er helt klar for den aktive prøvingen ennå, hvis du lar være å snakke om at "nå har jeg el" og sånt, men heller inviterer han på en romantisk kveld eller lignende og forfører han litt, så oppleves det mye mer positivt for han. Og han trenger jo ikke vite at du forfører han fordi du har el?
 
Nei vi bor sammen og har gjort det i 6 år nå. Jeg sluttet på p-pilla for 13 mnd siden, men det er først 8 mnd vi har prøvd bevisst. Vi har snakket om det, og han har lyst på barn, også fordi det kan gjøre meg bedre (har endo). Men denne mnd så gikk jeg på pergotime, for å lykkes bedre, og det er dumt at jeg spiser tabletter som kan gjøre meg værre, hvis vi skal være aktive , men ikke akkuratt rundt el. Har kjenner kroppen min nesten bedre enn meg, og vet når jeg får mensen.

Føler at jeg kanskje er urettferdig, men jeg ønsker et barn med han, så sterkt. Hvorfor kan ikke vi få et kjærlighetsbarn
 
Huff ikke greit det der!
Vi hadde en måned der det ble litt voldsomt.
Viste da ikke når jeg hadde EL pga. ustabil syklus.
Men så kjøpte jeg EL-tester, og vi hadde mindre sex i perioden før EL....
Også koste vi oss skikkelig i perioden rundt EL.
Fikk klaff samme måned som vi brukte EL-test.

Kanskje kan dere også prøve det samme.... å roe ned sexen en stund før
EL, også har dere kanskje både energi og skikkelig lyst rundt EL?

Lykke til med prøvingen.
Sender deg masse babystøv!
 
Uffda...! Det er ikke en lett situasjon!

jeg skjønner dere begge to jeg...

Vi hadde det ikke helt sånn, men ikke langt fra! Min kjære gav bare litt opp, men jeg maste fælt åsså da, ikke om å ha sex..men det at vi ikke ble gravide. Han overlot mye av bekymringen til meg, å stillte opp når jeg ville det [;)]

Men vi klarte heldigvis å ikke la dette gå utover sex livet våres, heller tvert imot. Vi fant hverandre skikkelig GODT med 9 prøveperioder [:D]

Lykke til km21

Klem fra Kathrine
 
El-tester er ikke pålitelige når man går på pergotime. Jeg fikk negativt utslag på sju tester etter hverandre, selv om jeg må ha hatt el, for jeg testet positivt to uker senere... Skjønner at du er fortvilet, kanskje han bare trenger et lite pusterom? Jeg hadde gått på pergotime i et halvt år da vi bestemte oss for å ta en måned pause. Det var fantastisk deilig å slippe å tenke på det (visste jo at jeg ikke kunne bli gravid den måneden fordi jeg ikke tok pergo). Da vi begynte igjen måneden etter var det full klaff! Og da hadde vi vært prøvere i til sammen to år.

Ville ellers bare si at jeg har hatt lignende underlivsproblemer, ikke påvist endometriose, men unormal cyste på eggstokken og mange sammenvoksninger, som i utgangspunktet gjorde det verre for meg å bli gravid. Hadde operasjon for å stikke hull på cysten, men de lyktes ikke med det. Nå etter at jeg er blitt gravid er den plutselig forsvunnet og det virker som underlivsproblemene mine er forsvunnet (har hatt forferdelige smerteanfall i magen fra tid til annen i flere år, men dette har jeg ikke kjent noe til etter at jeg ble gravid).

ORIGINAL: Lehcar

Huff ikke greit det der!
Vi hadde en måned der det ble litt voldsomt.
Viste da ikke når jeg hadde EL pga. ustabil syklus.
Men så kjøpte jeg EL-tester, og vi hadde mindre sex i perioden før EL....
Også koste vi oss skikkelig i perioden rundt EL.
Fikk klaff samme måned som vi brukte EL-test.

Kanskje kan dere også prøve det samme.... å roe ned sexen en stund før
EL, også har dere kanskje både energi og skikkelig lyst rundt EL?

Lykke til med prøvingen.
Sender deg masse babystøv!
 
Tok visst feil av el, så det gjorde ikke noe om han var borte. Fikk besøk av tante rød idag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjenner jeg er så iritert på denne hærsens kroppen. Vet ikke hva som skjer videre, å høre med gyn i slutten av januar.

Takk for svar fra dere. Setter stor pris på det.
 
Back
Topp