Fortvila, trenger sårt råd!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Den siste uka har lille våknet 4.18 hver natt (med unntak av én)... Han er gjerne lys våken og bare fjaser og holder på... I går natt åpnet vi vinduet og han sovnet, men da med konsekvensen at jeg er blitt dårlig, så det funker ikke i lengden... Er det noen som har noen tips til hva vi Kan gjøre? Jeg blir gal snart av å ha det avbrekket på en times tid hver natt...

Tar gjerne imot råd selv , holder på hele nettene her, sover toppen to timer sammenhengende. Har ikke peiling på hva som kan gjøres. Her går vi inn til han og gir vann og klapper litt, så sovner han som regel. Etter kl fem så er det nytteløst og han havner oppi hos meg.

Sliter med nettene her også. Våkner ofte 2-3 ganger. Og måtte en lengre periode stå opp mellom 430-530. Utrolig slitsomt! Ingen råd dessverre :( men det vet du jo :p

Den siste uka har lille våknet 4.18 hver natt (med unntak av én)... Han er gjerne lys våken og bare fjaser og holder på... I går natt åpnet vi vinduet og han sovnet, men da med konsekvensen at jeg er blitt dårlig, så det funker ikke i lengden... Er det noen som har noen tips til hva vi Kan gjøre? Jeg blir gal snart av å ha det avbrekket på en times tid hver natt...
Sovnet han fordi han fikk frisk luft? Hva med å legge han på eget rom?

Back
Topp