Fortvila jeg...

Tara08

Flørter med forumet
Har akkurat fått vite at stesønnen min på 4 år skal flytte 2 timer unna her da moren har fått seg ny mann.. Bra for dem d altså, men er så redd i aldri får se han siden de bor så langt unna. Ser han allerde lite nok som d er pga litt ustabilt temperement på barnefar... Og så har ikke moren sagt at hu skal flytte før nå, og da har a allerede skaffa seg ny jobb og bhg plass.. sier seg jo selv at hu har tenkt på dette en stund og hvorfor ikke da si d til oss for lenge siden så vi hadde hatt tid til å forbrede oss..

Barnefaren har jo ikke rett på noe som helst når d gjeder barnet og jeg har hvertfall ikke krav på noe siden jeg bare er sambo til barnefar.. Fortvilendeemoticon

Har prøvd å snakke med moren om dette men hu har jo aldri tid!

Stakkars lille guttenemoticon Bare det blir gjort ting som er til hans beste...

faren til mine barn bor 3 timer unna oss (han som flyttet)
men han har dem likevel annenhver halg.
¨kan dere ikke dra å hente barnet når dere skal ha han ?

Jeg tror dørstokkmila blir like lang uansett om de er 15 min eller 2 timer unna! Det blir kanskje lettere å planlegge og gjennomføre avtalte avtaler når en faktisk må planlegge transport og sånn. 2 timer går fint det! Ikke fortvil! :-)

Tweak skrev:
Jeg tror dørstokkmila blir like lang uansett om de er 15 min eller 2 timer unna! Det blir kanskje lettere å planlegge og gjennomføre avtalte avtaler når en faktisk må planlegge transport og sånn. 2 timer går fint det! Ikke fortvil! :-)

Ja alt går hvis man bare vil, men er redd mora ikke "gidder" når d er så langt da hvis du skjønner.... Håper jo vi kan få til en ny samværs avtale liksom,

om mora ikke gidder, så håper jeg BF gidder. verste jeg hører når man ikke orker for barna sin del. Det er ikke barnet sin skyld at avstanden er stor.
Om hun ikke er villig til å ofre litt av tiden til bringing og levering innimellom, så får dere ta det til en advokat å få ordnet en avtale på det.
Unnskyld kvassheten, men jeg blir maks provosert av slike holdninger blandt foreldre.

trodde det var nye regler om flytting ut av kommunen når man har felles barn ? eller var det bare snakk om denne reglen får så å legge den på hylla?

Back
Topp