Fortvila..., da er det bestemt

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hunden vår har hvert hos mamma fra mandag til fredag sånn at jeg skulle slippe å gå tur pga stinga..

Så på fredag kom bikkja hjem og fikk hilse på meg og var helt sprengvill..
Prøvde å få roa hu ned mens pappa hadde hu i bånd og hun fikk se Anna Theresa, men nytta ikke.. Hu blei bare verre..
Så vi har holdt oss på rommet mitt hele helgen og pappa hatt bikkja stengt inne på sitt soverom om natta.. sånn at vi kan skifte bleie å sånt uten å bli overfalt av bikkja..

I går sa pappa at enten måtte de hilse på hverandre i dag ellers så må han ta hu, noe jeg å hvet for vi kan ikke fortsette sånn som nå..

I stad reiste pappa ut for å besøke søstra mi og jeg skulle være aleine med begge..
Måtte sette bikkja ut i hagen nesten med en gang siden Anna Theresa skulle ha mat og jeg måtta på do (bikkja klarer å åpne døra selv).
Men måtte ta hu inn med en gang jeg hadde lagt Anna Theresa siden hu bare bjeffa..
Selvsagt mista hu smokken hele tia og begynner å grine og jeg må inn å putte den inn igjen..
Men da merker jeg at bikkja begynner å bli hissig så nå håper jeg bare at ikke hu griner mere føre pappa kommer hjem og så får pappa ta å gjøre det han må..
Ikke hvet jeg hvordan han skal gjøre det siden dyrelegen ikke har åpent idag.., men ungen kommer føre bikkja...

Så da blir det vel en hverdag uten dyr hjemme igjen da.. og iløpet av mitt 20 år lange liv så har jeg kunn hvert uten dyr i 6 mnd...

Det blei litt langt å rotete, men jeg måtte bare få det ut...

Pappa er å henter bikkja og mamma nå så vi kan dra til dyrelegen med henne...[:(]
Han tar heller ikke sjangsen siden hun ikke klarer å roe seg såpass at hu får hilst på Anna Theresa..
Så da må jeg gå inn med henne for det nekter garantert pappa, og stakars jenta mi kan jo ikke dø aleine....[:(]

[:D]hey.. e nu egentli fra september forume men e nu her å snik på de søte små [:)]

ville bære sei at vi hadde samme probleme her m våres bikkje å d vi jor va å la hund lokt å sånt på plækk, klea først så en bleie førr at han sku bi kjent m lokta å vette at d ikje va no fali.. så satt vi noah i bilstoln (før dær sett han trygt å godt) å lot bikkja snus å se på han.. lot han jør d utn at vi holde han i band eller no (han bi bære meit vill i band enn laus) vi sto jo atme å passa på men lot han styr d mæst sjøl.. så bei han jo lei ætte kvært..så nu går d kjæmpe bra, han e nu bære å sjækka m jævne mellarom at noah har d bra, kansje slekka litt på han så går han nu å lægg sæ.. [:D]
kan jo lægg t at bikkja vårres e ganske så vill a sæ men ser ut t at han har roa sæ meir nu..

å funka d å at hund finn sæ it at babyen e dær, burde du ta ifra han matn å la hund se at du jer babyen mat først før så å je hund mat.. sånn at hund sjønna at ongen e høger i hirarkie heim en han sjøl.. (alfamale i en flokk spis alt først)

ser at detta bei litt rotat men du sjønna sekkert [:D]

håpa d ordna sæ å om du lura på no e æ bære en PM unna[:D]

Tror det er viktig at du lar hunden få snuse og hilse skikkelig på ungen.
Ellers blir den bare uskikker på dette nye. Men jeg er spent selv, har 2 fuglehunder som like gjerne kunne blitt kalt vims 1 og 2, blir spennede å se hvordan det gr den dagen ungen kommer. Men de må jo få bli ordentlig introdusert for nykommeren.
Ønsker deg lykke til uansett hvordan utfallet blir.[:)]

da var det gjort og nå er det grusomt tomt her hjemme...[:(]
men det hjalp litt at dyrelegen også mente at det var det beste siden hu var så ustabil...

ORIGINAL: knerthen

da var det gjort og nå er det grusomt tomt her hjemme...[:(]
men det hjalp litt at dyrelegen også mente at det var det beste siden hu var så ustabil...

kondolere!!! [:(][:(] sånne ting er ikke gøy, men som du sier... babyen kommer i første rekke!!! "trøsteklem" herfra..

Kondolerer og sender
trøsteklem

ORIGINAL: ragcoon

Kondolerer og sender
trøsteklem

Signerer[:(]

ORIGINAL: Solvit

øpåæ
ORIGINAL: JanuarGullet

Huff, det er kjedelig når det skal være sånn...
Er litt spent på hvordan det skal gå med bebis og pusen, men det er jo bare en liten katt... Sambo mener vi skal kvitte oss med henne før bebisen kommer, men jeg vil gjerne prøve jeg da. Man blir jo gla i dyra og da!!!

Men baby kommer selvfølgelig før dyra, men er så redd jeg kommer til å savne pusen min, MEN: Da har vi jo en baby!!! Så "trøst" deg med jenta di du[;)]

Mange klemmer!!!

Kjempe synd at det skal bli sånn Knethen.[:(]

Nå kan ikke jeg si noen ting om hunder, men vil si til deg JanuarGullet at jeg har to katter og var veldig spent på hvordan det skulle gå. Her har det ikke vært noe problem i det hele tatt. De har ikke prøvd å hoppe opp i vogger, vogn eller seng. Og de holder seg unna alle babyens tepper. De skjønner at fanget er opptatt når babyen ammer, og får kos etterpå. Så var jeg dere ville jeg først sett hvordan det går...Her har det gått supert.

Huff ikke gøy det her. Føler virkelig med deg

uff, er på gråten her. har hund selv, å vet hvordan jeg hadde følt det hvis det var jeg som hadde det som deg. kondulerer, og håper det går bra med deg. stor trøste klem

Huff..det var skikkelig trasig!! En blir jo veldig knyttet til kjæledyr..aldri morro når sånt skjer..

Back
Topp