Kjære vene. Jeg har knapt vært på do siste uka. Når jeg ikke gror et menneske inni meg er jeg på skåla 1-2 ganger per dag og jeg må ikke presse for å si det sånn. (Irritabel tarm)
NÅ DERIMOT!! Får jeg ikke ræva full av hemoroids av dette skjønner jeg ingenting. Det.er.så.hardt.
Jeg spiser sunt og jeg har forsøkt både bløte linfrø, masse vann, svisker, smoothie med masse bær ++. Neida. Tvang til og med i meg en kopp kaffe i morges men ingen antydning.
Så. Jeg vil ha rennaræv. Jeg vil føle meg tømt. Hva kan jeg kjøpe på apoteket i morgen?
NÅ DERIMOT!! Får jeg ikke ræva full av hemoroids av dette skjønner jeg ingenting. Det.er.så.hardt.
Jeg spiser sunt og jeg har forsøkt både bløte linfrø, masse vann, svisker, smoothie med masse bær ++. Neida. Tvang til og med i meg en kopp kaffe i morges men ingen antydning.
Så. Jeg vil ha rennaræv. Jeg vil føle meg tømt. Hva kan jeg kjøpe på apoteket i morgen?

Og det er ikke skadelig for tarmen, så det kan du trygt bruke
Tar heller en "shot" med laktulose da
Husker i mitt første svangerskap (for 13 år siden) så forsto ikke jeg hvorfor lege/jordmor hele tiden spurte om jeg hadde problem med magen, hadde ikke engang antydning til plager. Det var tider det!
Blander bare ut i vann.