Fortsette å teste?

linegj

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hos meg er den sjelden jeg kjenner noen symptomer som helst, kanskje en gang eller to iløpet av dagen kjenner jeg svake murringer og dette gjør meg ikke akkurat så veldig trygg. Er det noen av dere som tester videre etter første positive test for å få ny bekreftelse på at dere er gravide? :wideyed:

Off, jeg er kjempe fæle på å teste enda.. mest fordi jeg har hatt tester liggende her hjemme, men også for å få bekreftelse og for å se at strekene ikke blir svakere..
Jeg har testet hver mandag, og vil nok teste neste mandag også med en siste test jeg har liggende. Men jeg tror jeg vil gi meg etter jeg har vært på TUL og får se et lite hjerte som slår :) ❤️

Off, jeg er kjempe fæle på å teste enda.. mest fordi jeg har hatt tester liggende her hjemme, men også for å få bekreftelse og for å se at strekene ikke blir svakere..
Jeg har testet hver mandag, og vil nok teste neste mandag også med en siste test jeg har liggende. Men jeg tror jeg vil gi meg etter jeg har vært på TUL og får se et lite hjerte som slår :) ❤️

Vurderer å kjøpe en til å ha liggende sånn at hvis jeg blir i tvil så kan jeg få sjekket :dummy: Lenge å vente til TUL og..

Slutta når jeg fikk gravid på monitor. Trur nok jeg heller ville stressa mer med å tyde streker, da det er så ulik sensitivitet fra test til test. Hadde veldig lyst å bruke opp de jeg hadde, men gjemte heller de godt unna på badet ;)

Jeg testet 2 ganger med 1 ukes mellomrom, 4+0 og 5+0. Når jeg fikk gravid 3+ tenkte jeg at det ikke var nødvendig å teste lengre :)

Testet til jeg fikk 3+ 5+0:)

Er 5+6 idag, å har ikke hadd noe smerter eller tegn på at noe har gått galt, men er veldig få tegn på at det er noe også.. :arghh: Får nok bare smøre meg med tålmodighet, har jm time 22.nov og tidlig ultralyd 01.des :smug:

Jeg føler med deg. Jeg som deg kjenner ingenting og det er en stor forskjell fra mitt forrige svangerskap da jeg var dårlig hele dagen lang fra uke 5 til gutten var ute. Nå er det nesten som jeg ønsker jeg var bittelitt kvalm bare for å få en bekreftelse

Jeg føler med deg. Jeg som deg kjenner ingenting og det er en stor forskjell fra mitt forrige svangerskap da jeg var dårlig hele dagen lang fra uke 5 til gutten var ute. Nå er det nesten som jeg ønsker jeg var bittelitt kvalm bare for å få en bekreftelse

Hadd vært greit med litt kvalme bare for å huske at man faktisk er gravid ja! Vi får vel bare vente å se så kommer det vel noen symptomer etterhvert :dummy:

Har ikke 'meldt meg inn' her enda, men har mye trolig termin rundt 10.juni.

Ville bare at med første hadde jeg null, nada symptomer på graviditet før uke 7.. da fikk jeg litt ømme bryst. Ellers hadde jeg er svangerskap uten symptomer vil jeg si.

Har ikke 'meldt meg inn' her enda, men har mye trolig termin rundt 10.juni.

Ville bare at med første hadde jeg null, nada symptomer på graviditet før uke 7.. da fikk jeg litt ømme bryst. Ellers hadde jeg er svangerskap uten symptomer vil jeg si.

Godt å høre at det er mulig :happy: velkommen!

Hadde heller ikke symptomer forrige gang. Ikke et minutt kvalm, og aldri hatt ømme bryst i mitt liv. Litt ekstra trøtt bare. Ser ut for å bli likt denne gangen :p

Jeg er bare trøtt og litt kvalm når jeg ikke har spist på en stund. I følge legen min har man ofte likt svangerskap som sin mor. Min mor hadde så og si ingen symptomer hele svangerskapet, så regner med jeg er lik som henne :) Men har fortsatt en trang til å teste meg, bare for å få en bekreftelse

Hadd vært greit med litt kvalme bare for å huske at man faktisk er gravid ja! Vi får vel bare vente å se så kommer det vel noen symptomer etterhvert :dummy:
Sist skjønte jeg ikke hvordan noe så lite kunne gjøre så mye ugang, mens nå er det som den ikke gidder , Hehe. Men spøk til alvor blir jeg litt stressa av å ikke kjenne noe. Blir sikkert bedre når jeg har vært hos lege

Jeg er bare trøtt og litt kvalm når jeg ikke har spist på en stund. I følge legen min har man ofte likt svangerskap som sin mor. Min mor hadde så og si ingen symptomer hele svangerskapet, så regner med jeg er lik som henne :) Men har fortsatt en trang til å teste meg, bare for å få en bekreftelse
Har også hørt det, og det stemte. Fødselen var også nesten identisk :)

Håper virkelig jeg slipper unna med at bare svangerskapet er likt! Når jeg skulle ut var det ingen behagelig fødsel :eek:

Jeg testet hver dag første uken, og har testet et par ganger etter det også :-P fordi jeg hadde mange sånne strimmeltester liggende, og fordi jeg ikke helt trodde på det. Testene ble liggende på badet den første uka, og jeg drømte flere ganger at jeg våknet om morgenen og at det kun var en strek på alle sammen. Heheh.. Så å si ingen symptomer. Kun trett. Første svangerskap var ganske likt så langt.

Jeg har testet 3 ganger nå siden 12 DPO (ei uke siden i dag). Tenkte å vente til neste helg igjen med å teste for å se om jeg får 3+ på CBD med ukesindikator.

Finnes det noen som bare tar en test altså?
Jeg er testetøs så testa vel daglig i omkring en uke (begynte 8dpo) og har testet en uke etter forrige bare for å få bekreftet for meg selv at de fremdeles ble sterkere.

Jeg testet to ganger, først med apoteket sin test, som jeg såvidt skimtet en skygge på. Dagen etter testet jeg med CB sin. Har ingen trang til å teste mer...

Back
Topp