Fortsatt veldig svake graviditetstester-hjelp!!!

DisneyLover

Forelsket i forumet
Fikk første positive på tirsdag, med utslag på digital 1-2 uker. Men synes ikke strekene blir sterkere, de er relativt svake uansett hvilke tester jeg tar, ser de godt, men er ikke sterke streker. blør ikke enda, eggløsning kan ha vært sen denne mnd så ikm kan ha vært rett før eller i helgen, men testene burde vel bli sterkere? Veldig vondt i magen i dag, men kjennes ut som luft. Erfaringer? Positive/negative???
Er i teorien 20 dpo, men kan være rundt 14 dpo om el faktisk var senere, mistenker det
 
  • Liker
Reactions: SMD
Har du sett denne? http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

I mitt første svangerskap testet jeg fra 12 til 16-17 dpo eller noe, fikk i grunnen aldri spesielt sterk strek, men jeg var ikke noe bekymret da, så jeg testet ikke mer. Nå etter å ha mistet merker jeg at jeg også veldig gjerne vil se rosa på hvitt at det stiger, så jeg forstår deg veldig godt, men prøv å være tålmodig. (I know ...) Om du bare er 14 dpo er det ikke så rart med svake streker!
 
  • Liker
Reactions: SMD
Har du sett denne? http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

I mitt første svangerskap testet jeg fra 12 til 16-17 dpo eller noe, fikk i grunnen aldri spesielt sterk strek, men jeg var ikke noe bekymret da, så jeg testet ikke mer. Nå etter å ha mistet merker jeg at jeg også veldig gjerne vil se rosa på hvitt at det stiger, så jeg forstår deg veldig godt, men prøv å være tålmodig. (I know ...) Om du bare er 14 dpo er det ikke så rart med svake streker!
Gikk det bra første svangerskap da? Jeg har ett barn, og testet ikke mye da, ett par ganger og så at det gikk greit. Ble gravid igjen og hadde ma i november så da ville jeg teste litt mer nå, da gikk jeg 5 uker gravid med dødt foster i magen så det var ikke noe hyggelig å tenke på, vil ikke at det skal skje igjen, nå er det jo veldig tidlig i svangerskapet nå, men utrolig kjipt om jeg mister igjen for aldersforskjellen blir jo bare større og større jo lengere tid vi bruker!
 
Har du bilde?
Disse testene er tatt fra mandag-torsdag, to dager mellom de siste. så gikk jeg tom for tester, men tik en cb early i går kveld, den var ikke sterk, og en a1 test i dag som var veldig svak, svakere en cb men den er jo også mindre følsom en cb. Kjipt :(IMG_9062.JPG
 
Gikk det bra første svangerskap da? Jeg har ett barn, og testet ikke mye da, ett par ganger og så at det gikk greit. Ble gravid igjen og hadde ma i november så da ville jeg teste litt mer nå, da gikk jeg 5 uker gravid med dødt foster i magen så det var ikke noe hyggelig å tenke på, vil ikke at det skal skje igjen, nå er det jo veldig tidlig i svangerskapet nå, men utrolig kjipt om jeg mister igjen for aldersforskjellen blir jo bare større og større jo lengere tid vi bruker!
Ja, første gangen gikk alt helt knirkefritt. Første testen jeg tok da 12 dpo var vel omtrent som de du har lagt ut bilde av her. De ble litt sterkere de neste dagene, men ikke noe sånn voldsomt.
Andre gangen fikk jeg derimot knallpositiv 12 dpo, men det endte jo da i MA i uke 9. [emoji13]
Kan du ikke be om å få målt hCG hos legen, da?
 
Jeg ville bedt om hcg-måling, så slipper du å forholde deg til tester som bare gjør deg usikker..
 
Jeg ville bedt om hcg-måling, så slipper du å forholde deg til tester som bare gjør deg usikker..

Enig!
Å fortsette å teste har lite for seg, og skaper bare bekymringer. Jeg hadde enten bedt om hCG-måling, eller bare forholdt meg til at jeg var gravid, og sluttet å teste. :)
(Evt. ventet 1-2 uker og tatt en digital test med ukesindikator igjen.)

Krysser fingrene for deg! <3

(Husk folat nå.)
 
Har du sett denne? http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1673091/

I mitt første svangerskap testet jeg fra 12 til 16-17 dpo eller noe, fikk i grunnen aldri spesielt sterk strek, men jeg var ikke noe bekymret da, så jeg testet ikke mer. Nå etter å ha mistet merker jeg at jeg også veldig gjerne vil se rosa på hvitt at det stiger, så jeg forstår deg veldig godt, men prøv å være tålmodig. (I know ...) Om du bare er 14 dpo er det ikke så rart med svake streker!

Imponerende lesing i den linken. [emoji5]
 
Venter på første blodprøve nå, neste på torsdag, men har ikke store forhåpninger nå.
 
Krysser fingrene for at alt er bra :Heartred
 
Håper alt er bra med deg og spiren i magen. Sender deg en klem. :Heartred
 
Back
Topp