Fortsatt uggen uke 10-11?

Sjefsmamma

Elsker forumet
Andre som ikke blir bedre nå som de har kommet i uke 10-11? Her er jeg 11 idag og ikke bedre enn jeg var når jeg ble kvalm rundt uke 6...med de andre to har det gått over i uke 9...

Jeg har vært sykt kvalm helt siden ca uke 6... Er fortsatt like kvalm :S
Var nesten ikke kvalm i det hele tatt forrige svangerskap...
Så håpet jeg slapp unna nå og, men neeh...

Uff, er slitsomt å gå rundt sånn.
Håper det gir seg snart for oss begge og alle andre som fortsatt er kvalme... :)

Jeg er fortsatt like kvalm og kaster opp om morgenen.. Håper det snart gir seg for oss alle! ;)

Jepps sann!! var ikkje kvalm ein gong i d forje svangerskapet,. men NÅ...
Kvalmen begynnte tidligt, i uke 5-6 å e nå snart 11 veker.. spyr og brekke meg kvar morgon.... men er heldigvis bare på morgon då.. :D

No er eg berre uke 8 +, men i forrige svangerskap var eg kvalm til rundt uke 14, så det er er greit å vera forberedt på at det ikkje forsvinner ved eit trylleslag i uke 12, slik som eg forventa da.
Denne gangen er eg mykje mindre kvalm enn sist heldigvis, og ønsker alle kvalme god og snarlig bedring!! Det er pyton!!

Trodde jeg var blitt bedre...hadde et par gode dager. Men måtte springe på do to ganger i dag på jobb!!! Uggen hele dagen, men kaster ikke opp hver dag heldigvis.
Gleder meg til det er over!!! Min kjære får nesten ikke ta i meg...

Jeg er litt bedre, men fortsatt uggen nesten hele dagen.... Var ikke sånn med de 2 forrige, men det skal vel bli mindre de nærmeste ukene (helst dagene) nå emoticon

jeg er også uke 11 i dag! HURRA FOR OSS! :)

her er jeg like uggen som da det startet.. brekker meg med en gang jeg våkner og går sånn hele dagen, null matlyst men må spise noe for at kvalmen ikke skal bli for jævlig.. er også vannvittig trøtt.. håper vær dag at det er dagen det tar slutt, men håper svinner :p hehe.. håper vi alle føler oss bedre snart :)

De sier at slik på generelt grunnlag skal kvalmen gi seg mellom uke 12-14. Jeg hadde min i seks mnd, men det var litt spesielt...

Kristianne skrev:
De sier at slik på generelt grunnlag skal kvalmen gi seg mellom uke 12-14. Jeg hadde min i seks mnd, men det var litt spesielt...

Jeg hadde min i 9 mnd, så er ikke noe garanti for at den gir seg.. :P jeg er like dårlig denne gangen, og håååååper det gir seg litt iallefall.. Men tør ikke forvente at den blir helt borte :P

Back
Topp