Fortsatt trøtt!

Bryggerijenta

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Andre som fortsatt sliter med trøtthet? Er 16+4 i dag og er fortsatt trøtt, spesielt ettermiddag på jobb og på kveldstid [emoji42] Håper eg kvikner til litt snart!

Samme her, sykemeldt 100% men allikevel veldig trøtt både på dagtid og tidlig på kvelden.... i uke 15

Last edited:
Trøtt og sliten her og. 17 uker til mandag. Jobber fulltid så merker det godt spesielt etter jobb, men trøtt ellers også [emoji25]

Samme her. Jobber 100% og må gå til sengs rett etter jobb. Man kan liksom ikke bli sykemeldt fordi man er trøtt, og ikke sliter jeg med noe annet heller så da må man bare bite tenna sammen.

Samme her! Eneste «plagen» som er igjen er trøttheten så sovner etter småen er i seng en time og poff våken til seint på kveld... gleder meg til hverdagen idag så jeg faktisk kan legge meg for kvelden kl 2030 [emoji23][emoji23]

Trøtt fortsatt her også.. særlig tidlig kveld etter jobb hele dagen.. 17+3 idag, håper det gir seg for oss alle snart!

Trøtt å sliten hele tiden.. travelt, er bare 14/15 uker:)

Veldig trøtt her også. 15+6 idag. Jeg er på ferie men hjemme og har null energi. Fra tirsdag skal på jobb,det blir morsomt å se hvordan skal jeg klare til å bli våken hele dag :joyful:

Last edited:
Vet ikke om det er svangerskapet, hun som natte ammer, eller om det er pga jeg våkner så mye av meg selv som gjør at jeg enda sliter periodisk med at jeg har lite og gå på enda... 17+0 i dag...

Med førstemann kunne eg jo sove etter jobb og på etter middag kvar dag, men det er litt verre no med nummer 2.. slite og med full jobb så håper virkelig det snur snart.. [emoji42][emoji42]

Back
Topp