Fortsatt sykemeldt! (kjeder meg...)

Lillepusen

Forumet er livet
Ja, jeg kjeeeeeder meg!! [>:]

Fikk forlenget full-sykemelding tom 14.april!!! [&:] Jaddaaa... da kan jeg jo kjede meg hjemme eeenda lenger.

Det er kjedelig og nødvendig på samme tid. Og noen ganger er det bare deilig å være hjemme og slappe av og sove. Nå har jeg bare vondt i hodet, men har ikke lyst til å legge meg... [8|]

Og det går ingenting på tv. [8D] Ok... jenter; spark meg i seng!!

Huff, jeg vet hvordan det er. Har vært delvis sykemeldt siden før jul, men det har da jaggu vært nødvendig og. Men noen dager er bare grusomt kjedelige!!
Jeg satser ihvertfall på å være i full jobb igjen etter neste legebesøk. [:D]

Jeg er sykemld pga ekstrem trøtthet, hodepine og uggenhet som kommer og går. [:'(]
Så føler meg ikke helt tipp-topp, for å si det sånn...

Men jobben har funnet en stabil vikar. [:)] Så jeg har ikke så dårlig samvittighet for dem lenger. Men jeg føler meg jo svææært lite nyttig for tiden, da. Og så klarer jeg nesten ikke ta vare på Leon. Mannen må gjøre "alt" med han og med huset. [8|]

Huff og huff, jeg føler så med deg! Er ikke mer enn noen få uker siden formen min begynte å komme seg. Har vært mye dårlig samvittighet ovenfor snuppa og sambo her i gården også...
Håper formen kommer seg for deg også etterhvert da! Er ikke no moro når det holder på!
Goooood bedring!!! [:D][:D]

Takk Vipsen! [:)]

Overskriften gjelder igag også... kjedeliiig. Kanskje jeg får prøve meg på en liten tur ut og gå i sola. [:D]

Sola? hvo hvor hvor?
Har ikke sett sola på laaange tider.

Forstår godt at det er kjedelig å gå hjemme.
Plutselig er man hekta på alle dårlige tv såper og det som værre er [:o]

Back
Topp