Fortsatt sulten, men..

Skattemamma

Forumet er livet
VIP
.. har liksom ikke lyst på noe mat[&:]

Flere som har det sånn?

MÅ jo spise da, men er ingenting som frister.. dritt[:'(]

Kjenner meg igjen..
Her har jeg kun lyst på mat som vi ikke har i hus, eller som kun kan skaffes på resturant.. [:'(]

Er motsatt hos meg =) Jeg har lyst på alt jeg=) Men så går jeg bananas i butikken om dagen og da, er jo altfor mye godt her i huset [;)]
Hjelp, blir sikkert feit jeg nå [;)]

Da er det sikkert like normalt begge deler[:D]

Lagde meg ett rundstykke i stad, for ville jo egentlig ikke ha.. men når jeg hadde spist det opp, måtte jeg steke to til[8D] Venter på at de skal bli ferdige nå[:)]

*Knøttet* - håper det endrer seg litt etterhvert da, for ellers blir det dyre vaner[;)] Hihi!
Vi får unne oss alt vi har lyst på[:)]

ORIGINAL: jealie28

Er motsatt hos meg =) Jeg har lyst på alt jeg=) Men så går jeg bananas i butikken om dagen og da, er jo altfor mye godt her i huset [;)]
Hjelp, blir sikkert feit jeg nå [;)]

Sånn har jeg det og [:D][:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

.. har liksom ikke lyst på noe mat[&:]

Flere som har det sånn?

MÅ jo spise da, men er ingenting som frister.. dritt[:'(]

i know how you feel.

ingenting frister her heller.. så har ikke mat i huset heller...

Akkurat sånn har eg det. Ikkje kjekt. Men i går kjøpte me kavring og sur mjølk, og det var så godt! Og no har me bakt rundstykker og skal laga kakao så det bør bli ein bra lunch.

Jeg har veldig dårlig matlyst, men spiser nå litt, værst er lunchen er sulten men brødskiver er det siste jeg har lyst på.

Men igår var første ganngen jeg spiste meg skikkelig mett på middag, hadde fiskekaker i hvit saus, poteter og ny gulerot ved siden, det var så godt!!! Er en fiskeelsker jeg da [:D]

Jepp!! Veldig ofte sulten men har aldri lyst på noe! Blir frustrert av å gå i butikken om dagen... Spiser mye nektariner men blir jo ikke mett av det! [;)]

Er litt sånn begge deler...

For spiser jeg ikke ofte nok blir jeg kvalm og da orker jeg ikke mat og da MÅ jeg spise...

Noen ganger er jeg kjempe sulten kunne ha spist alt, men ingenting frister...Akkurat nå står det ¨på middag som er medisterkaker og vaffler til dessert...[8D]

Eier ikke matlyst jeg heller om dagen. Ingenting frister, og ingenting er spessiellt godt[&:]

Dere kan få matlyst av meg;). Har mer det problemet at jeg ikke vet hva jeg har lyst på i øyeblikket. Men når jeg får lyst på noe, så MÅ jeg ha det=P

ORIGINAL: *Knøttet*

Kjenner meg igjen..
Her har jeg kun lyst på mat som vi ikke har i hus, eller som kun kan skaffes på resturant.. [:'(]

me too [:'(]

her og, men jeg tror ikke jeg lider noe nød alikevel[:D], har noen kg fra forige svangerskap som ikke kom seg av[:D][:D][:D]

Aaah da er vi to..
Bare det at jeg spyr opp alt jeg spiser, så er omtrent konstant sulten[&o][:'(]

jepp... av og til er eg ikke sulten en gang..men eg vet eg må spise for viss ikke blir eg dårlig..
nå i kveld har eg ikke lyst på noe som helst, men noe må eg ha... [X(]

Back
Topp