Fortsatt stellebord?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Bruker dere stellebord enda?
Vi bruker det fortsatt, men skulle gjerne frigitt plassen på badet og omgjort stellebordet til hylle for å ha på guttas rom :p
Det er ikke så ofte vi har bæsjebleier, egentlig, men vi foretrekker at han ligger når vi tar på tøybleiene fordi de er litt enklere da. Lurer litt på å bare ha stellematta på gulvet - han er som en mark så det vil uansett føles tryggere :p

Jeg tror ikke vi brukte stellebort på T etter at han var 1 år, for da flyttet vi og vi orket ikke å styre med nytt da vi ikke kunne bruke det vi hadde fra før. Men han brukte mye up ang go-bleier da, så det ble ikke så mye skift på gulvet.

Vi bruker stellebordet enda.. eller vi har stellematte på vaskemaskinen da.. for har ikke plass til stellebord på badet;) men jeg kommer til å bruke det så lenge Liana bæsjer i bleia.. syns det er så tungvint å skifte på gulvet når man skal vaske sånt :P

Vi bruker stellebordet enda.. eller vi har stellematte på vaskemaskinen da.. for har ikke plass til stellebord på badet;) men jeg kommer til å bruke det så lenge Liana bæsjer i bleia.. syns det er så tungvint å skifte på gulvet når man skal vaske sånt :p
Jeg har forstøkt å vaske etter bæsjebleie på gulvet før, og jeg synes nesten det er lettere fordi jeg da får bedre tilgang til doen hvor bæsjet skal ned i :p Og lettere å gå fra for å vaske kluten.
Spørs om det ryker ut snart, det store stellebordet/hylla! :p

Vi har ikke brukt stellebordet siden hun var ca 1 år. Det har bare blitt slik at det føltes enklere og tryggere på gulvet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har forstøkt å vaske etter bæsjebleie på gulvet før, og jeg synes nesten det er lettere fordi jeg da får bedre tilgang til doen hvor bæsjet skal ned i :p Og lettere å gå fra for å vaske kluten.
Spørs om det ryker ut snart, det store stellebordet/hylla! :p

Ja da er det nok lettere kansje.. her kaster vi jo bleiene i en søppelbøtte som er ved siden av stelleplassen..og rekker fint bort til vasken fra der vi står å.. også har vi seler på stellematta;) sånn som går over magen. Jeg blir så sliten i knær og bekken av å sitte på gulvet å skifte:P må ha litt høyde.. men når hun bare har tissa, så trer jeg bare på en ny up&go bleie mens hun står på gulvet:) om hun ikke er sår da!

Vi har brukt et helseteppe på gulvet lenge:)

Vi bruker fortsatt stellebordet. Hun ligger rolig og det virker som at hun koser seg der.:) Vi har et smalt bad med lite plass på gulvet, så det er bedre å skifte bleier i oppreist stilling. Beholder nok stellebordet til vi er ferdig med småbarn.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi bruker sånn stellematte ennå. Enklere når hun har dusjet osv :-) :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Hermine har sluttet med bleier men vi bruker likevel stellebordet fortsatt :P

Er litt trangt på badet, men synes det er lettvint når jeg skal vaske rumpa hennes (morgen og kveld), kle på pysjamas osv. Hun ligger eller sitter oppå i behagelig arbeidshøyde for stell ;)

Nå er jo alle klærne hennes også i den stellekommoden og synes det er så praktisk MEN nå blir klærne større og større så ser at de snart må flyttes over i kleskapet og da ryker nok stellekommoden ut...hvor vet jeg ikke men vi må jo gjemme på den til neste unge :P

Vi bruker stellebord enda, og kommer nok til å bruke det frem til bleieslutt. Asle ligger ganske greit i ro nå (i motsetning til da han var rundt 1-1.5 år :eek: ) så det er enklest sånn. Har ganske stort bad, og har en kommode med stelletopp ved vasken, så det er ganske hendig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi brukte kun stellematta hele veien på vaskemaskinen eller på gulvet :)

Bruker det ved kveldsstellet sånn at hun ikke skal stikke av når jeg tørker henne etter badet:-)
Men hun har begynt å heise seg ned fra det nå,så det er igrunnen ikke så effektivt..Men det kommer nok til å stå en stund.Har også mye av klærne hennes der,så det er praktisk og greit:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi bruker stellebord til bleieskift, påkledning og tannpuss :) noen ganger står hun, andre ganger ligger hun.. Vanskeligere å stikke av derfra, og mye bedre for ryggene våre! Storebror på 3,5 står også på stellebordet når han tørker seg! Vi har god plass på badet, så det blir nok stående en god stund til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi bruker stellebord til bleieskift, påkledning og tannpuss :) noen ganger står hun, andre ganger ligger hun.. Vanskeligere å stikke av derfra, og mye bedre for ryggene våre! Storebror på 3,5 står også på stellebordet når han tørker seg! Vi har god plass på badet, så det blir nok stående en god stund til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja det er veldig praktisk egentlig- med riktig arbeidshøyde :)
Jeg tror mannen bruker stellebordet mer enn meg, egentlig. Rett som det er kler jeg på han bleie og alt annet i storsengen på rommet til ungene, fordi han løper inn der før jeg rekker å gjøre noe annet :p

Back
Topp