Fortsatt positiv hcg 12 dager etter...

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Hm... Fortsatt positiv hcg test og snart 2 uker siden jeg satte eggløsningssprøyta...
Teori: Hvis jeg har blitt gravid og det fortsatt er hcg etter Eggløsningsprøyta i kroppen, samtidig som kroppen begynner og produsere Hcg fordi jeg er gravid, vil jeg da noen gang få blank test? Den er bare helt svak svak, men den er jo der...
Sist jeg var gravid testa jeg på mandag og hadde testdag fredag, dvs dag 10, og det et jo allerede nå på lørdag dag 10... Huff, begynner og tvile på om jeg skal teste lørdag... Blir jo mye "synsing", men kjenner jeg meg rett er jeg ikke så fornuftig og klarer og vente til onsdag :P ;)

Det vil avhenge helt av hvor tidlig du tester om du opplever å få negativ test før den igjen blir positiv, OleBrum. I tillegg avhenger det av hvor raskt kroppen har kvittet seg med hcg fra eggløsningssprøyten. Det er enorme variasjoner, både fra person til person, og fra forsøk til forsøk, hvor raskt dette går. Hos meg testet de med blodprøver hver eneste dag etter at eggløsningssprøyten var tatt i et av forsøkene, som et forsøk, og det satt faktisk igjen i hele 14 dager på det verste. Det er ikke normalt altså, så slapp av. Jeg håper virkelig testene dine snart blir veldig positive og at det ikke er rester fra eggløsningssprøyten som har gitt deg svake tester så langt. Klarer du å legge ut bilder av testene? Er det mulig å se det på bilde? Jeg tror det er lite sannsynlig at det er rester av eggløsningssprøyten som gir deg svak teststrek og heller nok mer mot at det kanskje kan klaffe for dere denne gangen. Det er i hvert fall lov å håpe! Veldig spennende dager nå altså. Krysser og krysser fingre for deg! :)

Det vil avhenge helt av hvor tidlig du tester om du opplever å få negativ test før den igjen blir positiv, OleBrum. I tillegg avhenger det av hvor raskt kroppen har kvittet seg med hcg fra eggløsningssprøyten. Det er enorme variasjoner, både fra person til person, og fra forsøk til forsøk, hvor raskt dette går. Hos meg testet de med blodprøver hver eneste dag etter at eggløsningssprøyten var tatt i et av forsøkene, som et forsøk, og det satt faktisk igjen i hele 14 dager på det verste. Det er ikke normalt altså, så slapp av. Jeg håper virkelig testene dine snart blir veldig positive og at det ikke er rester fra eggløsningssprøyten som har gitt deg svake tester så langt. Klarer du å legge ut bilder av testene? Er det mulig å se det på bilde? Jeg tror det er lite sannsynlig at det er rester av eggløsningssprøyten som gir deg svak teststrek og heller nok mer mot at det kanskje kan klaffe for dere denne gangen. Det er i hvert fall lov å håpe! Veldig spennende dager nå altså. Krysser og krysser fingre for deg! :)
Hmmm Tusen takk <3 :) veldig spennende!!
ImageUploadedByBV Forum1418290816.998512.jpg

Ser absolutt en svaaaaaak strek der, så jeg håper dette utvikler seg til en klar, positiv test etter hvert! :) Spennende dager du går inn i nå.

Trykka litt tidlig :P forts. her ;)
Sterken er veldig svak (håper du ser den) men den var noe sterkere to dager tilbake, og jeg er i dag på rugedag 8, så jeg trur nok at det er eggløsningssprøyta som driver og forsvinner ut av kroppen, og derfor blir svakere... Har aldri fått positiv hcg pga svangerskap før dag 10 tidligere, så regner ikke med at det vil skje denne gangen heller... Men hvis den ikke forsvinner helt, så får jeg heller sammenligne styrken på streken på testene når det nærmer seg testtid :)
Huff jeg bare MÅ være gravid nå!!!! Orker ikke mer negativt!!! Det jobbes noe veldig i magen, natt og dag, så håper det er våre små eller i hvertfall ett av dem <3 <3

Synes dette lover veldig bra!

Heier på deg :)

Har testene blitt svakere eller sterkere? Hadde svak svak strek 8 DPO for så ble streken sterkere og sterkere.

Har testene blitt svakere eller sterkere? Hadde svak svak strek 8 DPO for så ble streken sterkere og sterkere.
Den var litt sterkere på søndag og tirsdag, men det var rugedag 4 og 6, og i dag rugedag 8 og litt svakere.... Så håper at det er pga eggløsningsprøyta og at den blir helt borte, før positiv igjen... Men nå har jeg tatt vare på testen for og ha noe og sammenligne med de neste dagene ;)

Er du ik gravid skal den bli negativ etter hvert iafall. Jeg tester positiv rugedag 10. Kanskje du skal vente med å teste noe mer frem til da :)
Tja, kan jo det... Men da er jeg redd jeg ikke vet om det er eggløsningstest eller faktisk svangerskap... Burde venta til testdato.., men klarer jeg det???? Not!!!! :P

Hadde du tatt eggløsningsprøyte først da? Og fikk du negativ test før den ble svak positiv?

Jeg hadde tatt eggløsningssprøyte ja. Jeg fikk veldig veldig svak positiv, så vidt jeg kunne se streken på 8-9 DPO, for så bli sterkere igjen. Legger ved bilde av rekken min. Det svangerskapet endte i BO, men HCG steig helt som normalt, så skal ikke ha noe si på testene.

Lykke til ;)

Vedlegg

• TESTEREKKE.jpg
    TESTEREKKE.jpg
    119,9 KB · Visninger: 58
Så herlig... Gratulerer ❤️

Gratulerer! Verdens beste julegave<3

Back
Topp