Fortsatt på tjukka ja;) (foreløpig iallefall..hehe)

to rosa

Andre møte med forumet
Jeg glemmer at jeg også er her inne jeg..hehehe..blir litt forvirra ja!

Vel, jeg spotter fremdeles, men ikke alltid likemye. Var bittelitte granne blod fredagskvelden, men bare når jeg "dytter opp". Hvisdere skjønner hva jeg mener?

Var hos legen på fredag på dagen, han tok gravitest og sa jeg var så gravid jeg kunne få blitt, og at det ikke var en "SA" på vei da iallefall..For da pleide visst ikke testen å bli så fort sterk positiv eller noe.. Og siden jeg begynte å blød kvelden skulle jeg egentlig ringe legen i dag, men så gadde jg ikke likevel! hehehe. Ikke noe han får gjort så tidlig likevel. Dessuten var det ikke mye blod, og det kom ikke mer, bare brunt..og aldri noe som dryppa..så jeg tok det med ro (ikke veldig med ro, men litt med ro[;)] )

Uansett, idag tok jeg en test til, for jeg tenkte på det legen min sa om at den ikke ble så fort positiv, ikke sterk positiv og sånt..(tvinga sambo tilå kjøpe til meg på lørdag jeg..hehehe). Testen var iallefall så positiv den fikk blitt. Mens urinen trakk seg gjennom "vinduet" (ikke gjennom, men dere skjønner..hehe) kom teststreken opp, og den ble bare sterkere og sterkere..Og før kontrollstreken rakk å komme opp var teststrkene knall lilla! Kontrollstreken så ut som en svak strek i forhold vettu..hehe Så ut som min første test, bare omvendt av hvilken strek som var sterkest[:D]

Er nå 5+3, tror jeg..*tenke* Jo det er vel det..hehehe.Og jeg begynner å ta det litt mer med ro, samtidig som jeg ikke gjør det! Jada, jeg vet, man blir sliten bare av å lese om meg..[;)] men men..hehehe

Hvis utfloden blir sterkere så ringer jeg vel legen..men ikke ellers. Dessuten, idag har det bare kommet de gangene jeg har vært på do. Så jeg har liksom vurderte å slutta å gå på do, men kom fram til at det ikke funker helt bra! hehehe..

Sov godt da folkens[:D] Og lykke til alle sammen[;)]
 
Heia Nemi. Synes det er dumt at du må slite litt med dette når du endelig er gravid. Har trua på at alt kommer til å g bra!! Vi får tru at den brunlige utfloden slutter snart!
 
Kjære søte deg[:D] Ingen er viktigere enn andre, så ikke tro noen blir lei av å lese om deg[;)] Du vet, man velger selv hva man vil lese! Len deg tilbake du, trekk pusten og tenk at; du er (så) gravid (som du kan bli!) !!!!!!![:)][:)][:)][:)]

Klem og gode tanker til deg[:D]
 
Takker for svar[:)]

Fortsatt på tjukka, iallefall tror jeg det..Ingen blødninger eller noe, og utfloden har gitt seg litt. Bortsett fra at det kom litt mer rød-rosa utflod etter at jeg tok cannesten stikkpille, men tror det har med stikkpillen å gjøre, ikke noe annet!

Og forresten, de stikkpillene er noe av det verste som finnes, kankjse ikke stikkpillene, men de restene som kommer ut etterpå er ekle[&:] BLÆH

Men uansett, fortsatt spire i magen[:D]
 
Back
Topp