Fortsatt null svangerskapsplaga...

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ e fortsatt i fin form å har null svangerskapsplaga....Fleir som e lik heldig ?

Bortsett fra at jeg fikk veldig vondt i ryggen/rumpa/nedover benet nå før helga og det sitter i enda, så vil jeg si at jeg har vært veldig heldig.
Kunne nok til tider glemt at jeg var gravid hvis det ikke var for magen og spark. Vi får prise oss heldige og banke litt ekstra i bordet når vi sier det 

Ikke noe jeg synes jeg burde klage over..

Men kan få noe vondt i bekkne når jeg anstrenger meg for mye. Er ikke noe flink til å kjenne mine egene grenser. Også har jeg sinsykt med Kynnere!! Men kommer som regel når jeg er stressa, noe jeg er hele dagen :P
Sist hadde jeg vell null å niks hele veien!

Jeg er heldigvis like heldig! BANK I BORDET!
Eneste som plager meg litt er at jeg er trøttere enn vanlig, men det kan jeg leve med!

Jeg har heller ingen problemer:-) samboer er kjempe lykkelig. Venner av oss som venter barn har hatt mye problemer, mens vi har sluppet unna:-)...... Enn så lenge da:-)

Jeg har vært i fin fin form hele veien, så vi har vært heldige. Hvis jeg skal nevne noe, så kan jeg få halsbrann når jeg er på nattevakt, spesielt på slutten av vakta, også har jeg kynnere flere ganger i timen uavhengig om jeg er i aktivitet el hvile. De er ikke vonde, men kanskje litt plagsomme.. El så har jeg hatt 2 tilfeller hvor jeg har blitt akutt kvalm og hatt mageknip den siste uka. I natt sovna jeg i 01.00-01.30 tiden og våkna 02.30, og da var jeg opp og ned og utpå do med diare fra 02.30- 06.00 uten søvn. Mulig en liten forstoppelse.. Men bortsett fra det- Frisk som en fisk:)

Er i fin form. Men sliter m bekkenet. Heldigvis har jeg funnet trening som holder d stabilt og ikke forverrer smertene. Ellers har jeg begynt å få en del kynnere. Men kan ik klage siden jeg som sagt er i god form ellers (noe jeg ar vært hele veien :))

Godt å hør at d e fleir av oss :) Dæm flæstan æ kjenne blir 100 % sykmeldt i hvert svangerskap...;)

Har begynnt å kjenne det nå,må ha pute å sitte på på jobben for jeg sliter med å sitte når stolene ikke er myke. Ellers er det mest halsbrann og kramper i leggene jeg har kjent det på.

Back
Topp