Fortsatt neseblod?!

Babi

Elsker forumet
Januarskatter 2015
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg var mye plaget med neseblod, særlig på slutten av svangerskapet. Fødte igår, og opplever fremdeles å plutselig blø neseblod, da fra fortsatt samme siden (høyre)! Skjedde to ganger bare på ett døgn. Fikk tidligere høre at dette var svangerskapsrelatert og at det kom til å gi seg etter fødsel så hvorfor skjer det fortsatt?

Jeg var mye plaget med neseblod, særlig på slutten av svangerskapet. Fødte igår, og opplever fremdeles å plutselig blø neseblod, da fra fortsatt samme siden (høyre)! Skjedde to ganger bare på ett døgn. Fikk tidligere høre at dette var svangerskapsrelatert og at det kom til å gi seg etter fødsel så hvorfor skjer det fortsatt?

Sniker fra februar16
Jeg slet myyyye med nesen i hele svangerskapet. Var potte tett! Klarte å dy meg å holdt meg unna nesespray. Trodde det skulle gå over når lille ble født.. Nå 8 mnd senere er jeg like tett.. Tror du nok må gi det litt tid.. Jeg har bestilt meg en legetime :)

Slimhinner er vel enda på tur og som sagt over det tar fjerne lutt tid. Det går jo hele renselsen før hormonene stabiliserer seg.

Bekkenløsning kan jo vare lenge etter fødselen, og det er jo også relatert til hormoner. Men for de fleste går jo slike ting over relativt raskt etter fødselen. Smertene fra bekkenlåsningen min ga seg 2 dager etter fødselen sist. Hvis du fortsatt har problemer ville jeg tatt det opp på 6-ukerskontrollen.

Back
Topp