Fortsatt mye kvalm

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Trodde denne kvalmen skulle avta ved ca 12 uker... Utålmodig :( er i uke 12 nå og kvalmen er kanskje ikke like intens, men fortsatt mye kvalme store deler av dagen... Blir tullete snart!!!

Samtidig klager jeg sikkert når den blir borte også siden jeg føler det er et sikkert tegn på at det er noe der inne...

Blir vel aldri helt fornøyd ;)

Jeg la nettopp ut et lignende innlegg!!

Skjønner veldig godt hvordan du har det! Tapper bort kreftene mine

Men du har jo rett! Det er en trygg måte å vite at vi fortsatt er gravide.

Det må gå over! Vi kan ikke ha det slik i 9 mnd!!!

Har hatt 1-2 uker som var bedre. Men nå er det like grusomt i gjen.. Er 12+4. Uke 10 var ganske bra. Men ser svart på der nå. Er og konstant trøtt :/

Samme her. Er 12+3 og er fortsatt like kvalm og kaster opp.Hatt det sånn vær dag siden uke 5. Begynner å bli en smuuuule lei! Men forhåpentligvis gir det seg snart! :)

Hadde en uke ett jeg også rundt uke 10 hvor formen var ganske fin, men har kommet tilbake igjen for fullt... Er så mye jeg gjerne skulle gjort og fått på plass, men føler jeg bor på sofan for tiden...

Ja førstår deg . Eg e 11
Uker imon og er småkvalm hela tiden. Tror ikkje eg har vart så her i
Mina 2 andra svangerskap

Tror det har begynt å snu litt for meg, kaster bare opp med en gang jeg står opp. Må legge meg litt nedpå etter middag for å unngå oppkast. Forskjellen er stort sett det at det går i bølger, så har noen gode pauser i løpet av dagen. Er 13+1 nå, er forberedt på å være kvalm til uke 20 ca, var da det verst ga seg sist.

Får vel bare bite det i seg og ta det som et godt tegn, men holder hardt noen dager når kvalmebølgene bare velter over og ingenting hjelper :)

Forge gang gikk det ikke over med meg. Begynte på akupunktur i uke 16 mot kvalme, og etter noen uker var jeg spyfri/fri for kvalme :) Anbefaler akupunktur på det sterkeste :)

Forge gang gikk det ikke over med meg. Begynte på akupunktur i uke 16 mot kvalme, og etter noen uker var jeg spyfri/fri for kvalme :) Anbefaler akupunktur på det sterkeste :)

Kanskje det er det man må prøve da... :) selv om jeg synes akupunktur høres litt ekkelt ut :( ikke problemer med blodprøver osv, men å stikke masse målet over alt...

Jeg er inne i uke 12 nå og merker at kvalmen begynner å ta seg pauser innimellom. Var i fin form søndag, kjempekvalm i går morges og litt bedre igjen idag. :)

Uke 20? Oi, det kan ikke ha vært lett. Jeg har blitt gradvis bedre, mer energi og mer "normal" igjen, bare for å bli akutt kvalm i går kveld. Så litt av en berg og dal-bane dette :)

Back
Topp