Fortsatt murringer?

Mpa89

Flørter med forumet
er det noen av dere som sliter mes vondt i nedre del av magen? Jeg får ganske vondt på kveldstid som varer i ett par minutter.. Tredje dagen på rad.. Er 5+0 idag.. Blir så skremt:/
 
D ska forresten bare bety at ting strekker seg der nede for å lage plass t baby som vokser, så d ska visst være positivt kjente d de 2 andre gangene også
 
Er 7 uker på vei og har forsett murringer. De kommer og går. Hadde ikke trudd at jeg skulle bli så beskrymret som gravid :(
 
Ja jeg har det også. Hadde det sist svangerskap og. Så bare slapp av. Bare livmoren som vokser:)
 
Pheww så d er ikk bare mg... Blir bekymra m en gang d starter.. Føles som mensen kommer.. Disse ukene går så sakte!!
 
Pheww så d er ikk bare mg... Blir bekymra m en gang d starter.. Føles som mensen kommer.. Disse ukene går så sakte!!
Ja de går supertregt:(
 
Har det også, i uke 6.
 
Har fortsatt murringer noen minutter i strekk to tre ganger om dagen. Er 7+4. Blir litt redd hver gang.. Husker ikke hvordan det var sist. Er vel bare at det strekker seg og lager større plass der inne
 
Har også masse murringer. Er 5+2!
Sliter generelt med magen og, er litt øm liksom. Og forferdelig kvalm. Klarer 2 måltider om dagen bare, ellers er jeg skikkelig kvalm hele tiden!
 
Regner 6+2 i dag, noen dager siden ordentlig murring. Sist tror jeg jeg kjente mye mer men det er fire år siden og mye er nok glemt. Har hørt det er helt normalt i alle fall, når livmoren vokser:)
 
Så bra at vi er flere! Blir så bekymret.. Er 5+3 idag og kjenner bare murringer.. Lite kvalm men inatt så har jeg hatt utrolig vondt i ryggen.. Våknet etter hver andre time for d var vondt...
 
Hatt litt menslignende murringer ja, blitt mindre nå i uke 7.
 
Har mye murringer! Hadde det til og fra de første 12 ukene sist
 
Jeg har helt sykt intense smerter i nedre del av magen. Våkner om natten av at jeg har vondt. Går alltid og setter meg på do får det føles som luftsmerter, men det er jo vokse smerter i livmoren. De er langvarige kanskje 2-3 min og kommer flere ganger. Vondt i ryggen får jeg også mens det pågår. Men det kommer oftere om jeg ligger på siden, så bruker som regel og legge meg ned på ryggen og da avtar smertene. Helt normalt men veldig vondt. Føles også som puppene mine skal sprenges snart, vært konstant stive i 11 dager nå å om jeg kommer borti så er det forferdelig vondt så det er tydlig at kroppen er i forandring.
 
Hadde smerter og murringer frem til ca uke 6. Er nå i uke 8 og kjenner ingenting lengre...
 
Back
Topp