Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er 4 + 5 og har fortsatt murringer i magen er det vanlig? Husker ikke siden det er 7 år siden sist jeg var gravid...
Syntes det er litt skummelt.... Er det noen som fortsatt har murringer?
Jeg er 4+5 også Litt usikker på hva man definerer som murringer? Jeg har i alle fall følt noe i magen som minner om veldig milde menssmerter samtidig som jeg er litt "støl" inne i magen, først kjente jeg det mest nederst - nå kjenner jeg det høyere opp. Var sterkest de første dagene så jeg ble mest nervøs av at de begynner å avta litt som de andre symptomene (kvalme, metallsmak, svimmelhet, humørsvingninger, hyppig vannlating, oppblåst). Tenker at så lenge jeg kjenner det så har jeg ikke mistet, men aner ikke hva som er normalt da dette er aller første gang for meg.
Takk blev litt bekymret også er jeg uvel.... Kan ikke huske at det startet så tidlig sist... Men alle graviditeter er forskjellig og det håper jeg på veldig denne gangen.
Da sist fikk jeg alvorlig svangerskapsforgiftning og akutt keisersnitt over en måned før tiden.