Fortsatt melk!?!

Tvilling82

Glad i forumet
Nå er det 6 uker siden jeg sluttet å pumpe, fordi jeg bare fikk ut 10 ml på slutten.
Men jeg har fortsatt melk! Spesielt i den ene puppen. Det står DEN strålen hvis jeg håndmelker. Må det innimellom, når jeg får VELDIG vondt i puppen.
Hvor lang tid tar det før alt er borte? Noen som vet?
Er jo så frustrerende siden jeg VILLE amme, men ikke hadde melk uansett hva jeg gjorde.[&o]

Jeg pumpet i noen uker og trappet ned etterhvert. Til slutt droppa jeg det helt.

ORIGINAL: Tvilling82

Nå er det 6 uker siden jeg sluttet å pumpe, fordi jeg bare fikk ut 10 ml på slutten.
Men jeg har fortsatt melk! Spesielt i den ene puppen. Det står DEN strålen hvis jeg håndmelker. Må det innimellom, når jeg får VELDIG vondt i puppen.
Hvor lang tid tar det før alt er borte? Noen som vet?
Er jo så frustrerende siden jeg VILLE amme, men ikke hadde melk uansett hva jeg gjorde.[&o]

Akkurat sånn jeg har det også! Kutta ut på 3 mnd dagen til Oda , som var 4 april, men har fortsatt litt melk igjen. Ikke så det er så plagsomt, men føler at det er et tegn fra kroppens side nesten om at jeg ga opp for fort...[&o] Men makta ikke mer for hadde jo så lite på slutten atte... Huff.

Vet ikke... men jeg får aldri ut en dråpe når jeg pumper meg, men jeg fullammer... vet ikke om det har noe med psyken min å gjøre siden jeg ikke får pumpet meg.. jeg har ihvertfall nok melk til Sindre [:)]

Det jeg egentlig skulle frem til her, var at det kan nok hende du har mer melk enn det ser ut som når du pumper deg [8|] 

Har aldri ammet jeg, men har fortsatt litt melk igjen..bare i dråpeform da.

Back
Topp