Fortsatt lite liv

Gullklump

Forelsket i forumet

her inne.......

Svarer på tråder inni mellom og lager noen nye selv, men er som regel alltid de samme som ligger øverst hver gang jeg kommer inn hit.....

Er jeg sutrekopp nå? (ja, jeg er det) 

Noen som er enig/uenig med meg?

De som har vært mest aktive har forflyttet seg :) Så det er ganske stille her ja... 

Vi har nok konvertert til et annet sosialt medium ;-)

Det er fort sånn det blir når fb-grupper blir til...
Jeg er egentlig her, men er litt mye på hjemmefronten for tia med pappeskekakos som aldri forsvinner (hvor er den magiske tryllestaven  når man trenger den???). Men som sagt jeg er er her egentlig
Litt lite motiverende å være aktiv her inne også, kjenner godt på den, så får se hva som skjer fremover. Trist at alle blir borte...

Ja utrolig lite respons å få =(
Å jeg som skal flytte, å ikke kjenner noen der, og prøver å finne noen som bor der, men ingen svar ='(

Ja, det er synd det er blitt sånn... Jeg skal holde meg her iallefall....7

Men det er jo ikke så spennende her inne når alle er borte.......

Hvor du skal flytte Jmd? Jeg har fått det med meg egentlig tror jeg, men husker ikke...

Jeg var mye mer aktiv da jeg var dårlig og bare satt hjemme. Nå jobber jeg og er mer på farta, pluss at vår/sommeraktiviteter foregår utendørs, så jeg er ikke så aktiv lengre.
Men jeg er kun her da... Visste ikke at det fantes en egen facebookside.

Enig der ja! Jeg husker da jeg var på 2009 forumet. Var litt mere liv da ja...
skjønner at det er lite liv her inne også da.. men det blir jo også hva man gjør det til?? kanskje vi kan ha noen morroe konkurranser eller noe?

Jeg synes det er godt å få et "avbrekk"  fra facebook.
Koselig her inne på bv

Hvem er det som har med Facebook gruppa så man bli med der da?

Back
Topp