Fortsatt kvalm....

13+3 og fortsatt provoserende god luktesans. Blir kvalm av såper, kremer, samboeren min og tanken på visse matretter. Skal det ikke gå over?

13+3 og fortsatt provoserende god luktesans. Blir kvalm av såper, kremer, samboeren min og tanken på visse matretter. Skal det ikke gå over?

Den luktesansen hadde jeg dessverre gjennom hele svangerskapet med mine to gutter :)
Denne gangen har jeg ikke fått den, bare konstant tetthet :/

Jeg er 13+6 i dag og fortsatt veldig kvalm :meh: Med de tre første varte dette til mellom uke 18 og 20 et sted. Spent på å se når det gir seg denne gangen. På tidlig ul mente de at det kom til å bli en gutt, mens jeg har tre jenter fra før. Kanskje kvalmen gir seg tidligere denne gangen da..*håper*

12 uker i dag, og fortsatt kvalm her og! Tror kanskje det er litt bedre enn det har vært, men jeg fungerer fremdeles ikke i det daglige!

11+4 og fortsatt kvalm morgen eller kveld. Apetitten er veldig opp og ned når jeg er hjemme, er bedre på jobb. Begynner å bli lei av det, og du er kommet lenger så skjønner deg godt :P

Jeg er 11+6 og er fortsatt veldig kvalm, men det varierer veldig. Kan være veldig kvalm en dag, og ikke så kvalm dagen etter.

14+0 i dag, og jeg vil si kvalmen er noe bedre, men med en gang jeg spiser for mye/for lite/feil eller lukter noe rart så er den tilbake med en gang :depressed:

14+0 i dag og den «gav» seg vel rundt uke 12++, men dog uggen om jeg ikke har hyppige måltider. Lei spising men det holder kvalmen i sjakk...:dead:

Idag har jeg vært kvalm i nesten hele dag. Ikke sånn at jeg må spy, men nok til at jeg går rundt og er uvel. 12 uker imorgen og trodde dette var et avsluttende kapittel nå... Jeg burde vite bedre da jeg spydde fram til uke 15 med andremann. Er så lei! Og blir fort sulten som er lik kvalm igjen...

Back
Topp