Fortsatt kvalm!!

AB

Forumet er livet
Jeg hadde et håp om at kvalmen snart skulle forsvinne, men så langt har jeg i dag hatt den verste dagen..
Jeg har vært konstant kvalm (og hatt hodepine) og kastet opp. Mat har vært vanskelig å få ned, men etter å presset den ned har det ikke hjulpet.. håper i morgen blir en bedre dag og at kvalmen snart forsvinner... men lykkelig er jeg for at jeg har fått en liten kul på magen (selv om jeg har gått opp 4 kilo.. allerede...)

prøv "kvalmearmbånd" som fåes kjøpt på helsekost. hjalp meg masse!!

Var kvalm jeg også leeenge.. Hadde et sterkt håp om at det skulle gi seg etter 12 uker, men neida. Kastet opp helt til 5-6 mnd jeg, så det var slitsomt..
Men jeg begynte med akupuntur og det hjalp meg veldig!

Håper uansett du blir bedre snart, for det er trått å gå sånn iallefall [:(]
Trøsteklem [:)]

Har du prøvd ingefærkapsler? De er utrolig effektive. Hvis du liker ingefærte, kan du jo drikke det også[;)] Var plaget av kvalme i uke 5- 8, men har aldri kastet opp[:)] Kjøpte kapsler på helsekosten og de var vanvittig bra. Finnes flere typer både med og uten smak[:)] Jeg kjøpte de med både smak og lukt[:'(], men det betyr liksom ikke så mye bare det er hjelp å få[;)]

jeg er 16 uker og fortsatt kvalm, men en hel del bedre enn i starten.... Håper det begynner å slippe taket snart...

Jeg er snart 15 uker på vei, og kvalmen sitter i enda..... Men mest om morgenen og ettermiddagen. Før var jeg kvalm hele dagen. Dessuten kaster jeg nesten ikke opp lenger, det gjorde jeg tidligere. Så man kan jo si at det tross alt har blitt bedre

Back
Topp