Fortsatt ingen symptomer, flere her?

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Sorry må bare lufte ut... så nok en gang..

Er 6+4 førstegangsgravid så langt takk Gud meeeen fortsatt ingen kvalme ømme pupper eller lignende. Spiser alt!! Kan lukte alt. Kun liiiiitt trøtt,murringer inni mellom og i dårlig humør. Heller ikke økt utflod. Er det tidlig?? Når fikk dere symptomer? Hadde hcg forrige mandag på 10000 så den var fin ..men Blir litt bekymret allikevel når jeg ser de flestw har hatt symptomer for lengst.. noen i samme båt?
Har mista en gang før derfor..litt bekymret.
❤️❤️❤️

I mitt første svangerskap så fikk jeg ingen symptomer før jeg fikk ømme pupper rundt uke 10. Hadde det ikke vært for at jeg på den tiden tok tester innimellom bare for å være sikker på at jeg ikke var gravid :hilarious: så jeg kunne ha gått lenge før jeg viste jeg var gravid.
Så er like vanlig med symptomer som uten. Så nyt denne tiden du. Det gjorde jeg :angelic:

Sorry må bare lufte ut... så nok en gang..

Er 6+4 førstegangsgravid så langt takk Gud meeeen fortsatt ingen kvalme ømme pupper eller lignende. Spiser alt!! Kan lukte alt. Kun liiiiitt trøtt,murringer inni mellom og i dårlig humør. Heller ikke økt utflod. Er det tidlig?? Når fikk dere symptomer? Hadde hcg forrige mandag på 10000 så den var fin ..men Blir litt bekymret allikevel når jeg ser de flestw har hatt symptomer for lengst.. noen i samme båt?
Har mista en gang før derfor..litt bekymret.
❤️❤️❤️

Jeg har ikke hatt noe særlig med symptomer enda heller. Det eneste er litt treg mage og at jeg tisser litt oftere enn før. Jeg er 7+2 nå og såg hjerteslag på onsdag, så enn så lenge får jeg vel tro at det er noe som lever der inne (selv om jeg fikk litt panikk i dag tidlig når jeg for første natt på en stund ikke måtte opp midt på natta for å gå på do).

Ingenting her, kun store pupper og litt mensmurringer. Hadde aldri merka at jeg var gravid om det ikke var for at puppene plutselig var rundere i formen. 7+3

7+4, og foruten en veldig trøtt periode for et par uker siden har jeg ikke merket noe som helst. Men ei uke ferie med myyye søvn, sol og avslapping ble kvitt trettheten også gitt!

8+3, ingenting her heller, eneste er puppene! Masse energi, ikke kvalm og appetitt som en elefant, men det har jeg egentlig ellers også, haha!:D

Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle symptomer med mine 3. Det eneste jeg kommer på var at jeg var trøttere. Hadde veldig symptomfrie svangerskap, fikk bekkenløsning da!

Ikke annet enn trøttere enn normalt, og sover litt lettere. Sovingen kan egentlig ha mange grunner

Back
Topp