Fortsatt ikke vurdert..

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
.. Hiksta på telefonen når Jeg sa jeg håpa at den ble vurdert idag. Ja får håpe det sa damen på tlf, og la på..

Huff at du må vente så lenge da:( Håper virkelig du kommer inn snart, skjønner at det er vanskelig for deg.
sender deg noen varme klemmer jeg

jeg synes dette er hårreisene.. ring legen din og spørr om du kan få henvisning til et annet sykehus. du burde få komme inn på dagen synes jeg...!

Får prøve og ringe legen, men vet at han ikke tar imot tlf, så må vell bestille time.. Vet ikke hva jeg skal tenke, jeg føler jo at dette her går bra, men når man ikke vet a gitt :( Vanskelig og være positiv når man får beskjed om at d mest sansynelig har gått rett vest, men ingen gidder og sjekke det! :/

Fyttikatta for et system og for noen folk!! Jeg kjenner jeg blir mektig frustrert og irritert, og ikke minst oppgitt på dine vegne! Er det en annen lege du kan snakke med som kanskje kan sende en henvisning til et annet sykehus?

Sender mange trøsteklemmer din vei :) Jeg vet det er vanskelig, men stå på og krev at du skal bli undersøkt så fort som mulig. Du kan ikke gå rundt i uvisshet lengre!

RING legekontoret og snakk med sekretæren og forklar problemet og hvor redd du er!! Detta går ikke. Om du har mulighet, så reis til kontoret. De har alltid satt opp "haste timer" på slutten av dagen hvis d skal komme noe akutt. bli sittende der til de må kaste deg ut!!!!!! Stå på krava!!!

Heier på deg!!!!!

Back
Topp