Fortsatt ikke ro?

Latterfrosken

Forumet er livet
Har ikke vært her inne siden lørdag, og ser at det fortsatt er litt dårlig stemning og hakking på enkeltpersoner pga all diskusjon som har vært. Går det ikke an å kutte ut nå? Er ikke så hyggelig å lese sånne teite dustete innlegg som bare går utover en. Hvis det er noen dere ikke liker så hold det for dere selv! GROW UP!!!! Eller skjerp dere (gjelder ikke alle dette) men vær så snill og la det ligge nå! Så fortsetter vi som før!

tror det går bra her, eg føler iallefall det, har blitt tatt ein "oppvask" frå adm. [:)]

helt enig med tammis dette var alle ferdig med så kommer du igjen??

så så.. alle sammen.. nå roer vi oss litt[;)]

ORIGINAL: toveli6

Det går BRA her nå ja.........[:D] Smil og vær gla, så går det så bra[:)][:)][:)][:)][:)]

Sånt signerer vi gjerne

gud skjerp deg fiorelina jeg gidder ikke ha deg i helene hele tiden var ikke dette pant nokskrevet for deg heller`` jeg er ikke som deg skjønner du det`??

ORIGINAL: Fiorelina

ORIGINAL: toveli6

Det går BRA her nå ja.........[:D] Smil og vær gla, så går det så bra[:)][:)][:)][:)][:)]

Sånt signerer vi gjerne

jepp! [:D]

ORIGINAL: Tammis

Herregud. Når du driver å maser slik å lager slikt innlegg som du gjorde nå så blir det jo aldri stille.
Bli voksen du å.

Signerer denne jeg[:)]

DEN GÅR TIL ALLE HER INNE!!

takk!

-sender den videre til nestemann![:D]

den var søt!![:D]

Er det mulig!
Går det ann å latt ting ligge no, komme seg videre.....Eller er det så forbanna vanskelig?

ikke bare vanskelig men pokker så umulig...også er vi braåkemalerne tror jammen de savner litt action her inne ellers hadde dem ikke gnåla så inni.h... hele tiden om dette her,,

Sant det isa

HAHAHAHAHAHA

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg er bare glad i ei her inne og det er søsteren min!!!

Men jeg liker de fleste og det jeg ikke liker overser jeg....

Syntes stemningen virker helt topp jeg![:)]

Sitter å leser gjennom dagens innllegg og er ikke kommet lenger enn hit. Hehe! Masse interessant å lese, og lærerikt![;)]

Back
Topp