Fortsatt ikke mensen tilbake

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei, er det flere enn meg her som fortsatt ikke har fått menstruasjonen tilbake etter fødselen?

Jeg vet at det for noen tar lang tid før den er tilbake, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt bekymret. Det er flere måneder siden jeg begynte å amme kun to ganger i døgnet, så amming skal vel ikke ha noe å si i den forbindelse.....?
 
Jeg har heller ikke fått min tilbake,er litt bekymret jeg også... Ammer litt mere enn deg,men vet ikke om det har noe å si. Håper noen andre har gode svar ;)
 
Kan faktisk ta et år før mensen er tilbake etter fødsel. Etter det er det kanskje greit å ta en tur til lege for å utelukke at noe er galt. :) ellers så syns jeg dere er heldige når jeg alltid har fått mensen etter 3mndr med alle 3.. :O
 
Ammer også to ganger om dagen, ingen mens her heller. Men går på minipille, så det kan jo ha noe å si? Bare greit synes jeg ;) kommer nok til å vente et års tid før vi prøver på neste.
 
Sluttet å amme for 10 mndr siden, men har ikke mensen

Hvis man ammer, så kan det ta tid, men dere kan jo alltids sjekke det opp hos legen
 
Takk for innspill. Godt å høre det er flere enn meg som ikke har fått den tilbake. Vi har bestemt oss for å prøve på nr to nå, så det er nok derfor jeg er litt ekstra utålmodig og bekymret.
 
Back
Topp