Fortsatt ikke mage?

2725020070603

Glad i forumet
Flere her som ikke har fått mage?
Jeg er i min 15. Uke nå, men fortsatt ingen tegn til mage... dette er min nr 2. Kjenner det gjør meg litt urolig og ønsker ta en tur til JM for å lytte etter hjertelyden. Men for ikke å være for hysterisk lurte jeg på om det er flere her som venter nr 2 og fortsatt ikke har fått mage? :)

Med nr 1 fikk jeg mage rundt uke 17-19, men hadde forventet at den kom tidligere med nr 2!

Jeg er 14+5 med nr 2 og har fortsatt ikke noe mage :) kjenner jeg også er litt små bekymret, men ble ikke noe voldsomt stor med nr 1 heller. Så første antydning til bittelitt kul i uke 18-19 med nr 1 :)

Jeg er 16+0 og har såvidt fått antydning til kul de siste 3-4 dagene. Det er både normalt ikke å ha kul enda og normalt å ha. Så ikke vær bekymret :)

Jeg er 15+3 med nr 2 og har så vidt antydning til mage når jeg står oppreist. Når jeg ligger er det ikke noe antydning.. var på svangerskapskontroll hos legen på mandag og han «flira» med at jeg hadde så liten mage til da og være 14 uker, men vi fikk høre tydelige hjerteslag [emoji4]

Jeg er 16 uker, og hverken jeg eller mannen min synes jeg har fått mage. Kollegene mine har sagt at de kan se det lenge, da :P jeg måtte fortelle at jeg var gravid kjempetidlig på jobben (rett etter uke 4) og da sa en kollega at han hadde sett det lenge :P jeg er slank men har alltid hatt litt fett på magen... så jeg har liksom ikke noe mer nå. Men plutselig tror alle at fettet er gravidmagen! Hahaha

Her er det stor uenighet om jeg har mage eller ikke. Jeg er også i uke 15 med min første. Selv om det ikke er en tydelig mage så har blitt litt rettere i formen om det gir noen mening. Jeg har alltid vært veldig smal rundt midja (en ganske utpreget pære-fasong) og er nokså kort. Mannen mener han synes magen har endret form, men andre mener jeg ser ut som før.Tipper det er fordi mannen kjenner min fasongen min bedre enn de som bare ser meg med klær. Midjemålet har vokst betraktelig, men magemålet er fortsatt ganske likt.

Jeg er min 13 uke og har fått litt mage... Men ikke så mye, bare ser ut som jeg har lagt på meg :rolleyes: Med første fikk jeg ikke mage før i min 5 mnd, med andre rundt ul tider tror jeg... men nå er det ikke så lett å skjule:p

Ser egentlig bare ut som at jeg har lagt på meg litt, men på kvelden kan det se ut som en gravidmage. Når jeg ligger ser den vanlig ut. Jeg er 16+2. :)

Jeg er i uke 14 og har ikke noe mage. I dette svangerskapet har jeg vert mye kvalmen og hatt lite matlyst, så jeg har heller gått ned en opp. Med første så kom det en liten kul i uke 18-19. Tror ikke dere har noe å bekymre dere for [emoji6] De sier at magen kan komme tidligere med nr 2 barn, men det er jo forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

Her ser man det ikke noe særlig når jeg står men om morgenen med full blære har jeg en ganske tydelig "klump" når jeg ligger på ryggen. Dette er nr2 her og, fikk ikke noe enorm mage med nr 1 heller da jeg har veldig lang overkropp og romslig bekken :hilarious: første fikk jo snudd seg i magen helt opp mot uke 38. Da bestemte ho seg endelig for å ligge riktig vei.

Gikk fra ingen mage til mye mage nesten over natten . Ble ikk så stor med den første, så magen er større nå i uke 16 enn den va på termin dato med den første.

Flere her som ikke har fått mage?
Jeg er i min 15. Uke nå, men fortsatt ingen tegn til mage... dette er min nr 2. Kjenner det gjør meg litt urolig og ønsker ta en tur til JM for å lytte etter hjertelyden. Men for ikke å være for hysterisk lurte jeg på om det er flere her som venter nr 2 og fortsatt ikke har fått mage? :)

Med nr 1 fikk jeg mage rundt uke 17-19, men hadde forventet at den kom tidligere med nr 2!

Hei! Jeg fikk ikke tegn til mage før uke 21! Nummer en her men, tror ikke det er noen fasit

Med min nr 2 fikk ikke jeg heller veldig mage før i uka 20 ca :) Men da kom den fort :P Så den kommer nok :)

Tydeli mage:)♡16uker, nr 2:) (men 4 svangerskapet.)

Eg er 16+2 og fortsatt ingen mage med første, men ømme bryst så er ikkje bekymra! Høyrt hjertelyd og gleda meg til UL! ❤️

Er 3 gangsfødende og er 14+3, men har ingen spesiell mage enda.

Ingen tegn til mage enda, men gleder meg veldig til det kommer en liten kul [emoji16]

Jeg er 17+1 i dag og magen min begynte å endre seg først nå i uke 16. Ikke noe gravid mage ennå men en liten kul ved navelen. Nå ser magen bare rar ut,men kommer deg vel fremover nå:)

Back
Topp