Fortsatt hodepine..

supernuppa

Blir kjent med forumet

Jeg er ca 15 uker på vei og våkner med skikkelig hodepine nesten hver dag. Tror jeg snart blir småsprø av dette. Prøver og la være å ta for mye smertestillende også, men det er ikke så lett.
Flere som sliter med hodepine?

Jeg har hodepine daglig. Forferdelig slitsomt.

samme her :( Fikk brev av legen min her om dagen at jeg har veldig jern mangel. Om jeg lurer litt på om det kan være grunnen.. 

Jeg har hatt dundrende hodepine daglig, og trodd det har vært pga hormoner og graviditeten...men jeg hadde en time for nakke/rygg massasje...og vips var hodepinen borte...jepp...så hos meg sitter det i nakken... Kanskje det hos deg og???

jeg har også slitt med hodepine nå i dette svangerskapet - hver dag! men nå som du nevner det er det noen dager siden jeg kan huske at jeg hadde hodepine. Kanskje det begynner å gi seg? Får håpe det snart roer seg for deg.... er ikke noe godt å gå rundt med hodepine over lang tid! Grusomt!

jeg har også slitt med hodepine nå i dette svangerskapet - hver dag! men nå som du nevner det er det noen dager siden jeg kan huske at jeg hadde hodepine. Kanskje det begynner å gi seg? Får håpe det snart roer seg for deg.... er ikke noe godt å gå rundt med hodepine over lang tid! Grusomt!

Jeg merker ikke store forskjellen egentlig, har hatt hodepine til og fra i så mange år som jeg kan huske. Blitt bedre etter behandlinger på nakke og skildre, pluss trening. Så kan være nakken/skuldre som er problemet også? Selv om mange sliter med hodepine i svangerskapet. Husk å drikke nok!

Sjekka blodprosent og jernlagre?
Jeg ligger alt for lavt på begge delene, og sliter med skikkelig hodepine...

Har sjekka både blodprosent og jern. Jeg hadde vist for stort jernlager jeg.. viste ikke at det gikk ann engang. Men det kan jo være en kombinasjon av litt forskjellig, som både for lite drikke, litt nakkevodt og litt hormoner. Får bare håpe det går over etterhvert.

Vet at hodepine kan komme av hormoner. Men for min del så kom det av musklene i skuldrene som var stive, så går den muskelen fremover hodet rundt ørene og frem i tinningen. For meg hjelap det med akupunktur og nåler i musklene :) Lykke til :)

Jeg hadde hodepine en liten stund.. over en uke eller to. Skikkelig dundrende migrene lignende hodepine... så måtte ta meg paralgin forte. Orket jo ingenting. Men fikk beskjed om at det er bedre å ta seg en pille, ha det litt bedre enn å gå rundt med konstante smerter da det er stressende for den lille.
Men nå har jeg ikke lenger hodepine... Har du sjekket proteiner osv i urinen da?
Selv om det er lite sannsynlig kan du jo ha noe forgiftning allerede...

Back
Topp