Fortsatt hemmelig :)

Unni Ugle

Betatt av forumet
Jeg er superstolt over at vi denne gangen har klart å holde spiren hemmelig for familien lengre enn forrige gang. Sist sv.skap visste hele familien (på begge sider) det allerede da jeg var 8-9 uker. Nå er jeg snart 10 og det er ingen som vet noe enda. Under to uker igjen å holde seg på! Wiiiiiiiiiiii!! :) mange fler som ikke har sagt noe til familien enda?

Spennende :-) her vet mamma og pappa, men ingen andre. Julaften, 12+4, slippes nyheten :-)

Julaften skal nyheten slippes her og. Da er jeg 11+3 ;)

hans foreldre og familie vet det ikke!og min pappa og brødre vet det heller ikke! blir en flott julefrokost nyhet! :angel3

Bortsett fra 4 personer som jeg har måttet involvere på jobben, så er det ingen som vet noe. Slipper nyheten til familien på julaften. Resten av kollegaene oppdager det nok etter jul :)

Her vet familien min pluss foreningen pluss noen på jobben.. Men ingen på hans side.. Hehe.. Hadde d vært opp til meg hadde di fått en melding etter fødselen,men må vel kansje fortelle rundt nyttår tenker jeg..

Her er det kun jobben som vet noe, og de har fått streng beskjed om å ikke hinte om noe på facebook siden vi ikke har fortalt familien enda. Regner med at vi gir dem nyheten rundt jul en gang.

Her er det ett par venner, søstern å bestemor som veit:) må vente til jeg er 12 uker å fortelle familien. gubben vil ikke at vi skal fortelle før.. Han er så fryktelig redd for at det skal skje noe :) Så da har jeg sagt det til noen i smug ;) er så greit å ha noen rundt seg, som veit det å kan hjelpe deg, med å holde det skjult :) Å støtte opp om det skulle skje noe :) ikke det at søsteren min er til noe hjelp :p Alt ordner seg svarer hu bare ;)

Har ikke sjanges for å holde dette hemmelig- er kule rund mot normalt ganske flat... Både kjente og ukjente gratulerer meg nå.

Vi forteller nok i julen. :-)
Redd magen vil synes snart, selv om ingen på jobb har merket det ennå.
Kun sjefen som vet.

Her har vi sagt det til svigers men ingen andre. Det kommer vi ikke til å gjøre før vi har vært på UL så blir noen uker til å holde tett. Orker ikke innvolvere alle denne gangen, særlig siden jeg tror ikke de kommer til å bli glad på våre vegne!

Min bestevenninne og to stk på jobben vet.... Vi skal fortelle det til familien i julen.... Gleder meg masse, selv om en del har nok forventet at det kommer snart.... :)

Foreldre og søsken vet! Magen er trillrund, så umulig å skule for dem vi omgås! Må kamuflere med store klær ellers. Blur helt offentlig i jula!

Vi SKULLE holde det hemmelig for mine foreldre og hans til lille julaften (8+6) og fortelle det til resten av familien på julaften (9+0), men min kjære ble litt ivrig og klarte ikke golde seg så vi sa det til foreldrene våre når jeg var ca 6+5, men resten av familien får vite det på julaften ;) I tillegg har vi fortalt det til våre bestevenner også ;)

Back
Topp