Fortsatt håp?

Ompalompas

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Hei!

I følge menstermin skulle jeg vært 7+3 på vei i går og hos legen fikk jeg tilbud om å ta tidlig ultralyd. Viste seg at de kun hadde utvendig ultralyd og vi så derfor ingenting. Han tok en ny HCG-prøve som var på 18000 (14 dager tidligere var den på 5200) - altså veldig dårlig stigning. Jeg ble så engstelig at jeg bestilte time til privat gynekolog i dag og hun så et lite foster tilsvarende 6+1 og med noe lav hjerteaktivitet på rundt 98/min og mente at jeg bør følges opp.

Har hatt to spontanaborter tidligere og mistenker sterkt at jeg nå har en MA :( Burde jeg bare innse at slaget et tapt eller kan jeg fortsatt ha et lite håp?

Jeg ga aldri opp før sa var gjennomført. Ville ikke gjort det igjen, og håpet vil alltid være med meg ❤️

Sender en klem! :love7
Har desverre ikke noe erfaring med det selv. Men håp er noe man aldri bør miste.

Hei!

I følge menstermin skulle jeg vært 7+3 på vei i går og hos legen fikk jeg tilbud om å ta tidlig ultralyd. Viste seg at de kun hadde utvendig ultralyd og vi så derfor ingenting. Han tok en ny HCG-prøve som var på 18000 (14 dager tidligere var den på 5200) - altså veldig dårlig stigning. Jeg ble så engstelig at jeg bestilte time til privat gynekolog i dag og hun så et lite foster tilsvarende 6+1 og med noe lav hjerteaktivitet på rundt 98/min og mente at jeg bør følges opp.

Har hatt to spontanaborter tidligere og mistenker sterkt at jeg nå har en MA :( Burde jeg bare innse at slaget et tapt eller kan jeg fortsatt ha et lite håp?
Jeg trur det er håp , du har jo stigning , alle produserer HCG i ulikt tempo , så lenge det går oppover så er det riktig vei :Heartred

Tusen takk for svar, dere ❤️ Fikk opp håpet litt nå, så er jeg så koko at jeg har bestilt ny time til privat ultralyd allerede på mandag. Da får jeg iallfall vite tenker jeg!

Hei igjen!

Tenkte jeg bare skulle slenge inn en liten oppdatering tilfelle det er noen som leser her som er i samme situasjon. Jeg var på ny TUL i går og bittelille hadde vokst fint og hjertet slo tydelig :Heartbigred Jeg er tydeligvis en av de som produserer hcg tregt og er visst mye kortere på vei enn vi trodde, men så lenge alt er bra med lille så er vi fornøyde!

Hei igjen!

Tenkte jeg bare skulle slenge inn en liten oppdatering tilfelle det er noen som leser her som er i samme situasjon. Jeg var på ny TUL i går og bittelille hadde vokst fint og hjertet slo tydelig :Heartbigred Jeg er tydeligvis en av de som produserer hcg tregt og er visst mye kortere på vei enn vi trodde, men så lenge alt er bra med lille så er vi fornøyde!

Så bra at alt så bra ut:Heartpink

Hei igjen!

Gratulerer så mye! Det er fantastiske nyheter:Heartred

Gratulerer med fantastiske nyheter ♥️

Så herlig <3

Hei igjen!

Så utrolig godt å høre :wav

Har du mistanke selv om at du hadde en sen eggløsning? :) Fikk du sen positiv graviditetest?

Last edited:
Så utrolig godt å høre :wav

Har du mistanke selv om at du hadde en sen eggløsning? :) Fikk du sen positiv graviditetest?

Nei, vi får det ikke helt til å stemme for jeg har i såfall fått sterk positiv test 10 dpo og hcg på 1600:confused005 Men har lest om mange som har blitt satt tilbake på tidlig ultralyd og blitt satt fram igjen senere så kan jo hende det skjer her og :whacky011

Back
Topp