Fortsatt håp?

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Jeg fikk negativ test idag også! IKM om 2 dager! Fortsatt håp?? :/ Tar strimmel tester fra billigetester.no... Noen som har erfaringer med disse forresten? ;)

Noen får ikke positive tester før på ikm, så fortsatt håp ja

Ja, det er fortsatt håp. For noen tester ikke positiv før på ikm dagen eller etter. Du får bare vente dessverre.

Lykke til!

Fortsatt håp ja :)

Selv fikk jeg positiv test med billigstrimmen 5 dager før ikm 

Bare å være tålmodig ;o) Krysser fingrene for deg!!

Så lenge tanta ikke har komt, så er det alltid håp :) Tenk positivt og vente me å teste til dagen etter ikm =) Krysser fingrene for deg =)

Takk dere!! Ingen mensen enda.. Pleier å kjenne det godt dagen før, men ikke enda! IKM i morgen.. ;)

LYKKE TIL 

Hønemor24.07 skrev:
LYKKE TIL 

Jeg håper på det samme, jeg testet igår med en cb som var negativ :( lurer på om ikm er i disse dager, men ikke lett å vite med ustabile sykluser :-/

knertpåvei skrev:
Jeg håper på det samme, jeg testet igår med en cb som var negativ :( lurer på om ikm er i disse dager, men ikke lett å vite med ustabile sykluser :-/

Oppdatering: Jeg testet som sagt negativt på tirsdag, men positivt igår! tror IKM var onsdag. så JA det er fortsatt håp ;)

Det var nå onsdag. Altså negativ test 1 dag før ikm, og positiv dagen etter ikm :)

Back
Topp