Fortsatt fulltid?

Lillfisen

Glad i forumet
I dag fikk jeg spørsmål fra ei som jobber på samme bygg som meg i et søsterselskap: "Jobber du fulltid enda?" og når svaret var ja , var fortsettelsen type: "jøss.. så sterkt gjort!".
Det skal nevnes at jeg ikke har vært plaget av nevneverdig bekkenløsning eller andre ting. Jobber hovedsakelig på kontor, men har vel kanskje et par dager med mer fysisk arbeid i uken.

Er normalen å være helt eller delvis sykmeldt nå?? Er det flere som fortsatt jobber fulltid?

Jeg jobber fortsatt 100 % i småbarnsavd i barnehage :) og har tenkt og gjøre det helt til man virkelig ikke klarer mer :)

Jobber også 100%, og det går fint :) kommer vel helt an på hva man jobber med og hvordan svangerskap man har. Og hvor flink sjefen og kollegaer er til å tilrettelegge på jobb.

Jeg jobber son frisør, står og går hele dagen, men jeg har måtte kaste inn håndkle og får nå 40% svangerskapspenger! Har aldri hatt problemer med noe ang kropp, helt til jeg ble gravid! Har hund, og klarer knapt gå kveldstur'n mer! Bekkenet mitt henger knapt sammen føles det som:(
Skulle heller gjerne jobbet mye!

Jeg jobber også 100%, så lenge kroppen samarbeider er det vel ikke noe problem :) Dessuten synes jeg dagene frem mot termin går mye fortere når jeg har noe å gjøre om dagene!

jeg er lærer, og jobba stort sett fullt helt ut forrige svangerskap, men denna gangen har jeg vært sjukmeldt siden jobbstart etter sommerferien igjen - dvs jeg har ikke jobba siden skoleferien begynte.. har hatt to vidt forskjellige svangerskap med lite plager i første og "alle" plagene i dette svangerskapet, hadde ikke hatt sjans til å gå på jobb nå..

Så godt å se at det er mange som har følt seg friske! :) Har jo så klart full forståelse for at både type jobb og svangerskap spiller inn. Jeg er bare utrolig takknemlig for at kroppen har spilt på lag denne gangen, slik at jeg får jobbe og brukt tiden :)
Synes bare kommentaren fra min kollega var merkelig nettopp fordi hun visste at jeg ikke hadde hatt noen plager, og likevel var overraska over at jeg fortsatt var i full jobb. Lurte på om det var såå uvanlig!

Back
Topp