Fortsatt ekstremt trett

Sniker fra juni. Jeg var ekstremt utmatta i første svangerskap. Var pga. lav blodprosent og jern, men ble ikke oppdaga før i uke 34 fordi jeg trodde det var normalt å ha det sånn! Så dersom andre opplever det sånn. Sjekk jern! Med nr 2 begynte jeg på jern med en gang vi så at verdien snudde (sjekket hver 4. uke) og hadde et mye bedre svangerskap :)
Takk for tips ja. Ja jeg har gått sånn lenge nå for jeg tenkte det var sånn det bare var. Men syns i det siste at det var litt ekstremt.. så nå sitter jeg å venter på blodprøvesvar! Heldigvis tar barnet det den trenger :Heartpink

Så slitsomt med den trøttheten altså :banghead: Håper det kan være noe i blodprøvene som kan gi litt retning på ting og tang! Jeg er fremdeles ganske sliten også (14+5) men ikke fullt så lammende som i 1. trimester. Jeg ba om å få sjekka B12-verdiene i tillegg til alt det vanlige (fordi jeg er veggis) på de første blodprøvene. Har aldri hatt lavt B12 før, men mini spiser visst veldig av lagrene, så det var lavt nå. B12-mangel kan også gi tretthet. Tar ekstra tilskudd nå og krysser fingrene for bedring. Det er mange ikke-veggiser som også har lavt B12, så kan kanskje være verdt å sjekke ut?
Jeg spiser heller ikke kjøtt, men fisk, egg og ost. Så trodde kanskje jeg var innenfor, men jeg ba de sjekke for B12 uansett :smug: Venter enda på svar.. Ja, heldigvis tar babyen det den trenger :Heartpink

Jeg spiser heller ikke kjøtt, men fisk, egg og ost. Så trodde kanskje jeg var innenfor, men jeg ba de sjekke for B12 uansett :smug: Venter enda på svar.. Ja, heldigvis tar babyen det den trenger :Heartpink
Så bra at du får sjekket det ut. Og helt enig, veldig fint at mini tar akkurat det den har lyst på. Vi får bare henge med som best vi kan :smiley-ashamed004

Så bra at du får sjekket det ut. Og helt enig, veldig fint at mini tar akkurat det den har lyst på. Vi får bare henge med som best vi kan :smiley-ashamed004
Fikk svar nå! Litt lave jernverdier og normalt, men i nedre sjikt på B12, så da tenker jeg at jeg er bedre om et par uker siden jeg allerede begynte med B12 og jern forrige uke :smug:

Back
Topp