Fortsatt bekymra..

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
For at det ikke skal være noe der inne, at spira ikke lever eller er der..
Har ikke hatt noen form for smerter eller blødninger, men føler at det er noe galt..
Har så vidt ømme bryster hvis jeg presser på dem.. Ellers ingenting, ikke antydning til kvalme en gang, og en sjeldent gang tissetrengt.. 5+4 idag, og skal til legen neste onsdag.. Det er lenge det.. Kjenner litt ubehagg i livmora, men skjønner i grunn egentlig ikke så mye .. Klarer ikke helt å ta det inn over meg at jeg er gravid..
Skal jeg bare fortsette å nyte gravidteten? Vær så snill og si at dere har noen beroligende ord å komme med?

slik hadde jeg det forrige svangerskap og det var deilig i forhold til dette!!
jeg tisser ikke ofte nå heller -det er vel ingenting som presser på ennå??

Nyt det du!! [;)]

Kjenner ikke de klassiske symptomene jeg heller [:D]Kun litt støl i korsryggen/menslignende kramper.
Hadde jeg ikke fått påvist graviditeten, hadde jeg aldri gjetta jeg var gravid

Jeg er 8+3 i dag og jeg kjenner heller nesten ingen symptomer. Går litt ekstra på do, og litt ømme pupper, men den kvalmen jeg hadde er borte og ellers er det lite. Glad jeg skal på ny ul på mandag for da får jeg se igjen om hjerte banker. Huff så bekymret jeg blir!

Vest30: Da har vi det på samme måte ganske likt da? :)
Tror ikke jeg heller hadde skjønt at jeg var gravid hvis jeg ikke hadde tatt den testen ;)
Kjenner mest at det er noe som skjer i livmorområdet.. Så det er vel et tegn :)

Men, grunnen til at jeg blir så bekymra er vel fordi jeg ser alle de andre som er 4-5uker på vei som har snart alt av symptomer.. Hmm.. Rare greier..

Jeg får vel bare uansett knipe igjen

Dette er 3. ungen jeg går gravid med, og har nesten ikke symptomer. Har vært frisk hele svangerskapene, ikke kvalm en eneste dag.
Så det er like normalt å IKKE ha symptomer som å ha symptomer[:)]
Kos deg og nyt det [:D][:D][:D]

Back
Topp