fortsatt 2-3 på test....

CS85

Betatt av forumet
Himmelbarn
Usikker nå... Skal være 5+3 i dag, men testene viser fortsatt bare 2-3. Legesenteret mitt sier de ikke tester etter hcg, så blir jo redd for at no skal være galt.
 
Usikker nå... Skal være 5+3 i dag, men testene viser fortsatt bare 2-3. Legesenteret mitt sier de ikke tester etter hcg, så blir jo redd for at no skal være galt.

De kan jo ta blodprøve ?
 
De sa de ikke tok tester som viste no anna enn positivt og negativt, og hvis jeg hadde tatt tester var jeg gravid.
 
Usikker nå... Skal være 5+3 i dag, men testene viser fortsatt bare 2-3. Legesenteret mitt sier de ikke tester etter hcg, så blir jo redd for at no skal være galt.

Det var da veldig merkelig! Aldri hørt om et legesenter der de ikke tester for hcg?
 
De kan vel teste blodet ditt for hcg ja. Men 2-3 kan jo fortsatt være riktig tenker jeg. Det er jo 2-3 uker plutt de to ukene før du faktisk var gravid. Altså 4-5 uker på vei :) Om du forstod forklaringen min :p
 
De kan vel teste blodet ditt for hcg ja. Men 2-3 kan jo fortsatt være riktig tenker jeg. Det er jo 2-3 uker plutt de to ukene før du faktisk var gravid. Altså 4-5 uker på vei :) Om du forstod forklaringen min :p

Skjønte, men var 5+3 sist når jeg fant ut jeg var gravid med min forrige, og da fikk jeg 3+ me en gang :p så blir jo litt redd og føler jeg ikke får mye til hjelp hos legen når jeg kommer med bekymringene mine :p de utsatte te å me kontrollen jeg hadde :p
 
Skjønte, men var 5+3 sist når jeg fant ut jeg var gravid med min forrige, og da fikk jeg 3+ me en gang :p så blir jo litt redd og føler jeg ikke får mye til hjelp hos legen når jeg kommer med bekymringene mine :p de utsatte te å me kontrollen jeg hadde :p
Forstår godt du er litt ekstra redd da. De burde jo ikke ha utsatt kontrollen din i alle fall. Jeg vet ikke forskjellen på hcg målingene på når de viser 2-3 eller 3+, men alle graviditeter er jo ulike. Du kan jo vente og se om det viser noe annet om noe dager? Synes det og er veldig rart de ikke kan teste blodet ditt der :/
 
Det trenger ikke være likt fra svangerskap til svangerskap. Jeg har hatt forskjellig hcg stigning med alle mine tre svangerskap. Først fant jeg det ut tidlig, andre sent. Denne gangen akkurat på ikm så det kan bare være at du hadde eggløsning litt senere enn du hadde beregnet ;)
 
Når jeg tok min første test var jeg ca 5+2 da viste den 2-3. Men jeg har ikke testet en gang til enda (er 6+1 nå)
 
Jeg fikk også 3+ i stad, hadde 1-2 på mandag for en uke siden! Er like langt på vei som deg
 
Back
Topp