Fortrolig med magen?

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg har brukt lang tid og mye energi på å gå ned mange kilo, og jeg har ikke gått opp noe enda, men magen kommer, selv om jeg syns den er fryktelig slapp.. Hadde fått masse fine mammaklær i posten idag, og når jeg prøvde de på fikk jeg et stikk av vondt fordi jeg følte meg så stor i dem.. :(
Har ikke lyst til å være lei meg for vekta nå som jeg har et mirakel i magen.. Jeg får stadige kommentarer på hvor liten mage jeg har, så jeg kan jo ikke være så veldig stor heller.. Redd for at det bare sitter i hodet mitt, og at jeg henger igjen i den store personen jeg pleide å være.. :(

Noen andre som har litt trøbbel med å venne seg til magen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg synrs jeg ser stor ut i mammagensere osv og føler meg ikke komfortabel i dem. Bruker heller sånne singeletter som sitter over magen for å få frem at jeg er gravid og ikke bare blitt litt rund :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg til magen blir mer tydelig gravidmage. Akkurat nå føler jeg at jeg bare ser feit ut. I de tidligere svangerskapene har jeg trivdes godt med magen min etter en stund, så regner med jeg kommer til å gjøre det nå også etterhvert.

Ja det kan nok hende det hjelper da.. Følte meg veldig fin sist når magen ble hard, så det er sikkert bare å vente litt.. :)

Jeg er en mellomting mellom "har du lagt på deg, fått dvask mage, eller er du på tjukka? " gleder meg til den blir litt større,..da kan j være mer stolt av dem liksom :)

Jeg føler meg bare feit. Hehe. :P Men er nok noe baby der?! Håper det... ;) Har, som deg, gått ned en del kilo før jeg ble gravid. Merker jeg har angst for at kiloene kommer tilbake nå... Men har vi klart å ta av før, så klarer vi det igjen etter fødselen om det skulle være litt ekstra! :D

Jeg gidder ikke å henge meg opp i vekt annet enn å prøve å holde d på er normalt nivå, men må si jeg gleder meg til å få ordentlig babymage.. :) når jeg står oppreist er jeg veldig gravid nå, men når jeg sitter er jeg feit bare.. Kjedelig.. :p

Back
Topp