Fortidlig fødsel I desember

Haotveit

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Fødte sønnen min 1 des -14.
han gikk bort kort tid etter fødselen men fikk holde han I armene mine han var 23 uker gammel og bitte liten.
Nå er eg redd igjen er 8+2 uker på veg sønnen min skulle egentlig bli født 31 mars ca.
Hva om det går galt igjen denne gangen som alle de andre gangene har mistet 7 ganger til sammen med den I desember.
Vært hos jordmor I dag for og få oppfølging men føler fastlegen bare sitter på sidelinjen og ser på...
 
Det var velig trist å lese :-( Skjønner godt at du er redd... Bytt fastlege, du bør få den oppfølingen og tryggheten du har krav på! :Heartpink
 
Skjønner godt at du er redd . Få deg en ny fastlege ! Jeg mistet først 1 i uke 20 , fødte en frisk jente året etter og har mistet 6 stk til fra 5-11 uke etter det , er nå gravid , ca 7 uker på vei og hadde det ikke vært for at jeg har verdens beste fastlege så hadde jeg vært nervevrak ! Jeg er fortsatt bekymret og redd men det er bare naturlig når man har mistet så mange , men pga min fantastiske fastlege har jeg også håp og føler at det viktig å glede seg også ! Hun gir meg alt jeg vil av oppfølging og foreslår ting jeg ikke har tenkt på ! Så bytt fastlege , tror det er sånn at bytter man så vil du få den nye fastlegen i månedsskiftet , så bytter du i morgen har du ny lege fra mars ☺️ Lykke til , krysser fingrene for deg og magen din
 
Har oppfølging på Haukeland og fikk jordmor I dag selv om er tidlig.
Er bare mannlige leger ledig her eg bor og vil helst ha dame så venter på at skal bli en ledig
 
Har oppfølging på Haukeland og fikk jordmor I dag selv om er tidlig.
Er bare mannlige leger ledig her eg bor og vil helst ha dame så venter på at skal bli en ledig
Har du pratet med dr Skulstad på KK? Han er fantastisk! Han er overlege på ultralyd.
 
Snakka med en overlege som heter elam trur eg venter på time
Be om å få gå til Dr Skulstad neste gang. Jeg var der mye i forbindelse med infeksjon i morkake som førte til at jeg mistet. Han er den beste!
 
Det er ingen god opplevelse :( Veldig modig at du er gravid igjen <3 Jeg har opplevd det samme. Mista tvillingjenta mi i uke 23 og fødte henne sammen med sin levende søster i uke 30. Jeg ville ikke se henne siden hun hadde liggi død så lenge i magen. Jeg fikk etter forespørsel et minnealbum som sykehuset laga. Godt å ha bildene <3

Nå er jeg også gravid igjen, uke 6. Ønsker deg masse lykke til og håper du får god oppfølging <3
 
Back
Topp