Fortere andpusten allerede!

Fuglekassa

Forelsket i forumet
vi bor i 3 etage i blokk og jeg bruker å sprette opp disse trappene uten at jeg får økning i puls eller pust. Nå kan jeg gå vanlig opp trappene og faktisk bli litt andpusten av bare det. Bærer jeg 3 åringen opp i tillegg så høres det ut som jeg er på joggetur :cool:
Kan ikke komme på at det skjedde så tidlig før. Noen som opplever det samme ?

Merker også forskjell og jeg blir ikke fort anpusten til vanlig.
Husker heller ikke at det skjedde tidlig sist.. Kanskje vi har glemt d? :p

Ja merker det allerede :p tenkte ikke over det så tidlig sist, da var jeg ikke så aktiv som jeg er nå, ikke at jeg er superaktiv nå heller da :hilarious:

Ja merker dette jeg og, orker liksom ikke gå de lange samme turerene lengre som jeg gjore uten og bli helt ferdig :p

Ja sånn har jeg vært i alle svangerskapene mine. Ikke at jeg er noen atlet til vanlig, men når jeg er gravid så er det skikkelig ille :woot: også er jeg blitt forkjøla itillegg, så høres jo ut som en stranda hval bare av å gå opp en trapp :p

Merker det jeg også:smiley-ashamed004

Her og! Var en kamp og gå den vanlige turen 5,5 km i dag , måtte ha pauser etter oppover bakkene :dead:

Husker jeg merka det tidlig sist. Er bare 4+1 i dag så usikker om det bare er forkjølelsen fra sist uke som henger i [emoji5]

Back
Topp